Hei, onko noloa jos maistraattiin pukeutuu morsiuspukuun?

Vierailija

Meidät vihitään maistraatissa muutaman todistajan läsnäollessa ja siitä jatketaan sitten hääjuhlaan, jossa on enempi jengiä ja perinteiset pitopöydät ja viinit ja tanssit jne.

Tuli yhtäkkiä mieleeni että onkohan tosi noloa mennä virka-aikana maistraattiin morsiuspuku päällä ja tukka laitettuna???

Kommentit (15)

Vierailija

Pukeutuisin tuossa tilanteessa johonkin yksinkertaiseen, kapeahkoon hääpukuun. Haluaisin kyllä "oikean" hääpuvun, mutta tilanteeseen sopisi paremmin yksinkertainen. Tosin minä en isoissa kirkkohäissäkään pukeutuisi "kermakakkuun".

Vierailija

kirkkohäiden veroiset? ihan yhtä arvokkaita molemmat? Minä ihmettelen että miten sitä muutenkaan pukeutuu omiin häihin, jos ei hääpukuun..

Vierailija

Siis juhlaahan varten sinne pukeudutaan. Itse pukeuduin ilman muuta morsiuspukuun.

Mieti nyt itsekin: kai haluatte että teidän vihkimisestä on valokuvia ja silloin olisi kiva, että niissä vaatteissa olisi hääpuku.

Vierailija

Lainaus:

kirkkohäiden veroiset? ihan yhtä arvokkaita molemmat? Minä ihmettelen että miten sitä muutenkaan pukeutuu omiin häihin, jos ei hääpukuun..

tätä mieltä olen. Piste.

Vierailija

On kuitenkin aivan hääparin oma asia, millainen asu on. Ei sivullisilla tai vihkij ole siihen mitään sanomista.

Hääpukujakin on monenlaisia. Hirveässä marenkihörsöpuvussa laahuksineen en menisi maistraattiin (en kyllä kirkkoonkaan), sellaisessa yksinkertaisen tyylikkäässä kapeassa puvussa ehkä.

Vierailija

Aivan yhtälailla maistraattihäät on oikeat häät, joista saa ja pitää nauttia täysillä pukuineen kaikkineen mikäli haluaa! Mielestäni jokaisen tulee järjestää häänsä juuri sellaisiksi kuin itselleen ja miehelleen sopivaksi kokee. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat