Vauvalla nuha+yskä -Ilmankostutinsuositteluja kiitos½!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

.

Kommentit (4)

Vierailija

Leikkaa sipulia palasiksi, iske harson sisälle ja tee pussiksi. Laita roikkumaan vauvan sängyn lähelle - auttaa, mutta haju ei ehkä paras mahollinen. Ja jos teillä on patterit asunnossa, nii märkiä pyyhkeitä siihen kuivumaan, tulee kosteutta :)

Nää on näitä vanhankansan hätäensiapukeinoja :)

Vierailija

Kiitos vinkeistä, aloitukseni lähti käsistä oudosti, kirjoittelin asiasta enemmänkin, mutta tuli vaan otsikko näköjään. Eli olen nimenomaan hankkimassa mahdollisimman nopsaa ilmankostutinta, sillä asunnossamme on tosi kuivaa, nenäni kärsii siitä tosi paljon (limakalvot täysin kuivana) ja hyväksihän se olisi näiden nuhien ja yskienkin kanssa.

Haluaisin sellaisen höyrystävän ilmankostuttimen, jossa tulee mukana kosteusmittari ja jossa se kosteusmittari asetetaan jonkin matkan päähän itse ilmankostuttimesta (näyttää kuulemma enemmän oikein silloin). Lisäksi toivoisin kostuttimen olevan sellainen, että se menee päälle automaattisesti, kun kosteus laskee tietylle tasolle, ettei tarvi kytätä kosteusmittaria itse :)

Mitä olen löytänyt, niin olisi Ufox ja siihen lisälaitteena ostettava kosteusmittarisysteemi ja sitten Bionaire BWM-401. Onko teillä noista kokemuksia?

Olisi tosi kiva, että se olisi helppo puhdistaa. Ne keillä kokemusta on, niin kerrotteko, että miten ja kuinka usein noita kahta pitää puhdistaa, kiitos. Ymmärtääkseni Ufox on siinä mielessä helppo, ettei ole kauheasti osia purettava puhdistamista varten, kuten joissain kostuttimissa. Miten on tuon mallisen Bionairen laita?

Kiitos paljon! :)

Vierailija

Ainakin apteekissa on myynnissä Nenä-Friida nimistä niistäjää, missä räkä otetaan imemällä pois. Sen hankinta kannattaa ehdottomasti, että saa nenästä kaiken rään pois. Meillä sen käyttö on riittänyt ja sylissä olemme pitäneet vauvaa saunan keskilauteilla miedoissa löylyissä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat