Onko täällä ketään joka on tyytyväinen elämäänsä juuri näin?

Vierailija

täällä usein valitetaan että on liian vähän rahaa, mies on huono, mitä nyt milloinkin. toivottavasti löytyy muitakin jotka ovat onnellisia. en tarkoita nyt mitään rahalla mälläystä tmv vaan ihan tavallista elämää. itse olen todella onnellinen ja tyytyväinen elämääni.

Kommentit (5)

Vierailija

Olen myös onnellinen. Vaikka raskaus on hieman vaikea ja koko muu perhe silmätulehduksessa, itselläni eläke häämöttää jo alta nelikymppisenä ja asuntovelkaakin on, oln hyvin hyvin onnellinen <3

Vierailija

ihan tässä hetkessä :) aiotaan kyllä tehdä jotain muutoksia, muuttaa paikkakuntaa ym mutta nautin silti kaikista elämäni hetkistä :) esimerkiksi tänään parasta oli lukea lapsille aamusatu...

Vierailija

meillä kyllä on erittäin hyvä taloudellinenkin tilanne, mikä tietty lisää tyytyväisyyttä. Ihana mies, ihanat lapset, ihana koti ihanalla alueella, ihania matkoja tiedossa.... Kaikki hyvin :-).

Vierailija

Juuri tänään ajattelin, että kaikki on niin hyvin nyt. Mulle on tyypillistä se, että alan panikoida, että jotain kauheaa varmasti kohta tapahtuu, kun kehtaan olla nyt onnellinen.... Mutta taistelen sitä vastaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat