Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko itsekäs kun pidän lapsen?

Vierailija

Hengailin erään hieman yli 2-kymppisen miehen kanssa, jonka kanssa tapailimme silloin tällöin seksin merkeissä. Molemmat olimme sitä mieltä että jos tulen raskaaksi pidämme lapsen. No, sitten tulin raskaaksi. Mies sekosi täysin ja sanoo ettei ole valmis.

Hän on ihan oikeasti alkanut näyttämään sekoamisen merkkejä. Hän valvoo yöt ja lähettelee mulle aivan sekopäisiä viestejä, jossa kertoo runkanneensa alasti julkisilla paikoilla, hänen kaulansa on kasvanut kieroon kun nukkui koulussa tunneilla, hän joutuu kulkemaan käsi housuissa koko ajan ja puristelemaan pallejaan jottei olisi niin jännittynyt, ja tuntisi painetta, että hänen äitinsä on hänen elämänsä rakkaus, jolla on kauniit hiukset ja joka on lempeä.. Siis ei mitään tolkkua noissa sen teksteissä! Mun mielestä sairasta ja hälyttävää.

Minä kuitenkin haluan tämän lapsen ja rakastan sitä jo nyt. Abortti kuulostaa hirveältä vaihtoehdolta. Mutta miten suhtaudun tuohon mieheen/poikaan/lapseni isään? Mitä teen?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Tiedän että hän käy psykoterapiassa ja syö mielialalääkettä paniikkihäiriöön. Lisäksi hän pelkää puhelimesta tulevaa säteilyä, eikä siksi juurikaan koskaan vastaa puhelimeen. Tämä ongelma on ollut hänellä siitä lähtien kun tavattiin. Usein hän pitää puhelintaan viikkokausia kiinni ja silloin kommunikoimme s-postilla.

Ap

Vierailija

laitoin viestin miehelle, että olen varannut ajan aborttiin.

En tiedä onko tämä raskaus sekoittanut miehen pään lopullisesti. Tätä ennen hän siis kävi terapiassa paniikkihäiriön takia ja söi vaivaan mielialalääkettä. Mielestäni asia oli ihan ok, monellahan on tällaisia vaivoja. Tuo puhelimeen vastaamattomuus oli aluksi vain hieman hassua. Aluksi hän selitti että on laiska vastaamaan puhelimeen. Ajattelin, että ok. Mutta nyt sitten selitti tuon säteilyepäilynsä.

Kiitos neuvoista. Joskus on ilmiselvissä tapauksissakin saatava kuulla toisten mielipide. En siis ole ainoa joka ajattelee miehen olevan seonnut pahasti.

Ap

Vierailija

ehdottaisit, että mies voi vapaasti poistua kuvioista? Kannattaa säilyttää nuo viestit, mikäli joudut jossain vaiheessa taistelemaan lapsen huoltajuudesta tms...

Vierailija

Lapsen pitäminen ei ole itsekästä, jos sen (lapsen) oikeasti haluat.

Ja pysy erossa miehestä! Jos törmäät häneen kadulla esim vuoden päästä niin lapsesi ei ole hänen vaan jonkun toisen.

Lainaus:

laitoin viestin miehelle, että olen varannut ajan aborttiin.

En tiedä onko tämä raskaus sekoittanut miehen pään lopullisesti. Tätä ennen hän siis kävi terapiassa paniikkihäiriön takia ja söi vaivaan mielialalääkettä. Mielestäni asia oli ihan ok, monellahan on tällaisia vaivoja. Tuo puhelimeen vastaamattomuus oli aluksi vain hieman hassua. Aluksi hän selitti että on laiska vastaamaan puhelimeen. Ajattelin, että ok. Mutta nyt sitten selitti tuon säteilyepäilynsä.

Kiitos neuvoista. Joskus on ilmiselvissä tapauksissakin saatava kuulla toisten mielipide. En siis ole ainoa joka ajattelee miehen olevan seonnut pahasti.

Ap

Vierailija

minä sinuna ottaisin yhteyttä siihen häiriintyneen äitiin tai muihin tuttuihin, ja hieman kyselisin hänen mielenterveyden tilastaan, kuulostaa olevan hoidon tarpeessa.

Vierailija

[

i]ehdottaisit, että mies voi vapaasti poistua kuvioista? Kannattaa säilyttää nuo viestit, mikäli joudut jossain vaiheessa taistelemaan lapsen huoltajuudesta tms...

[/quote]

Vierailija

jos ei piloillaan lähettele noita viestejä, niin jätkä on kyllä seinähullu. Kannattaa siis unohtaa ihan suosiollla, säästät itsesi monelta harmilta. Mulle kyllä tuli mieleen, että oisko tää joku sen kiero tekniikka saada sut pelästymään niin, ettet esitä hänelle mitään vaateita.

No, ehkä kaukaa haeuttua. Sekopää taitaa vaan olla. Yritä selvittää perhesuhteita, jos voisit ottaa yhteyttä esim. vanhempiin ihan "huolestuneena ystävänä".

Vierailija

Haet tietty yksinhuoltajuutta!!! Etkä anna tommosen sekopään sotkea lapsen elämää.. mieti nyt jos heittäytyy fyysiseksi ja satuttaa sinua ja vauvaa. Jos ei ymmärrä pysyä poissa niin hanki läheistymiskiellon! Säilytä kaikki viestit jotta sulla on todisteita.

Vierailija

Vaikka ei sinänsä ole oikein valehdella, mutta minusta isä on OIKEASTI häiriintynyt tai ihan lähellä psykoosia. Minulla oli aikoinaan yksi opiskelukaveri, joka meni psykoosiin ja juuri yhtä outoja juttuja häneltä tuli. Tietysti, jos vain suinkin tiedät jonkun sukulaisen tai jonkun, joka voisi kertoa vanhemmille pojan tilasta. terve ei ole ja apua tarvitsee, ennekuin menee todella pahaksi.

Kerro tälle, että teit abortin tai, että isä onkin toinen henkilö. Päästät tämän henkilön elämään sitä vastuutonta elämäänsä. Siis ihan oikeasti. Minua jopa pelottaa sinun turvallisuutesi. Missään nimessä älä päästä tätä ihmistä enää kotiisi!

Mutta siis lapsen voit minun mielestä pitää, jos itse olet siihen valmis. Jos se olis alkuperäinen kysymys.

Vierailija

Ja puolet sen lapsen geeneistä tollaselta, ja kaikkien maailman miesten joukosta et todellakaan parempaa miestä ottanut? Tän on pakko olla provo.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat