Onko Villa lyhty kirppis hyvä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

siis asiakkaan näkökulmasta. Onko paikkana miten suuri eli onko valikoimaa yleensä minkä verran ja minkätasoista vaatetta? Ja mihin hintaan yleensä on tavaraa myynnissä?

Kommentit (10)

Vierailija

Kiinnostuin myös tuosta Villa Lyhdystä, lähinnä myyjänä. Paljonko paikkamaksu on? Pysyykö pöydät yleensä siistinä, vai tarvitseeko niitä käydä lähes päivittäin järjestelemässä?

Olisi aika paljon lastenvaatetta myytäväksi taas, mutta pohdin kuvaanko ne huutikseen, vai vienkö meidän lähikirppikselle vaiko kenties tuonne Villa Lyhtyyn? Huutiksessa oma vaivansa, toisaalta saattaisi saada eniten tuottoa. Meidän lähikirppis on aika hyvä myös, mutta siellä ei välttämättä liiku kalliimpi tavara. Ja siellä täytyy käydä usein siivoilemassa.

Luultavasti kuvaan parhaimmat/kalleimmat huutikseen ja loput sitten vien sinne lähikirparille. Ellei tuo Villa Lyhty ratkaise näitä molempia? On vaan sen verran kauempana ja aukioloajat hieman suppeat etten joka päivä läheskään sinne pääsisi.

Vierailija

Viikkovuokra on (oli joulukuussa) 35€/ vko.

Itsellä ollut muutaman kerran kahden viikon jakso ja kyllä sieltä sen verran on saanut, etten ole enää jaksanut huutikseen laittaa. Siistit, huolella hoidetut vaatteet menee pikkuisen isommillakin hinnoilla.

Vierailija

Muistatko paljonko oli, edes suunnilleen? Kävin tuolla heidän sivuillaankin mutta siellä ei hintoja mainittu. Voishan tuonne toki soittaa ja kysyäkin :)

Täytynee viikonloppuna mennä käymään, jos vaikka löytyisi jotain kivaa ja ehkä saattaisin sen paikan itsellenikin ottaa. Täytynee miettiä.

Vierailija

Varsinkin haalareita yms. ulkovaatteita olen löytänyt kohtuuhintaan. Hyvä idea, että ulkovaatteet ovat omilla rekeillään, mistä on sitten helppo etsiä. Onhan tuolla noita pöytiä ehkä joku 80? ja yleensä melkein kaikki täynnä, joten kyllä valikoimaa riittää. Tietysti tilanne aina vähän vaihtelee, kuten kirppiksillä yleensäkin, joten kannattaa käydä usein.

Myyjälle myös hyvä paikka, kun asiakkaita riittää ja kauppa käy.

Vierailija

Uutena en haluaisi ostaa ekologisista ja taloudellisista syistä, kun käyttöikä on niin lyhyt. Huuto.netissä ja vastaavissa taas postikulut tuppaavat helposti nousemaan turhan korkeiksi.

Tai onko second hand -äitiysvaatetta muualla? Kruunukirpussa muistan joskus nähneeni...

Vierailija

eikä mitään pahaa sanottavaa ole paikasta, päin vastoin!

Todella edullisiä löytyjä. Kiva kierrellä kun on valoisa, todella siisti paikka. Tavara hyväkuntoista. Toki mahtuu joukkoon aina joku törppö joka tuo likaista ja surkeaa tavaraa törkeällä hinnalla myyntiin, mutta se ei ole ostajan ongelma kun pöydän voi ohittaa :) Myyjän oma häpeä.

Pöytävuokra on 35e. Itselläni on ollut pöytä todella usein ja kauppa oikeasti käy. Suuria hintoja en ole pyytänyt, sen mitä itsekkin maksaisin. Kertaakaan ei todellakaan ole tappiolle tarvinnut jäädä. Joka kerta 2vkon vuokra-ajalla olen saanut reilusti yli 200e.

Toki pöytä on, ainakin vkl jäljiltä, sekaisin. Itse käyn 1-2kertaa viikossa siistimässä pöytää. Liikaa ei todellakaan kannata pöytään tavaraa laittaa, mieluummin käydä täydentämässä pöytään lisää pari kertaa myynnin ajan. Liian täyteen ängetty pöytä ei tod houkuta ostajia!

Kahvila on plussaa ja mukava kun voi lapsen syöttää samalla siinä.

Viikonloput on tosi hulinaa, itse käyn mieluummin arkisin juuri tästä syystä.

Suosittelen itse lämpimästi niin ostajille ja eritoten myyjille, koska ilman myyjiä ei ole mitään mitä ostaa :) ja ostajia on aina tarjolla!

Vierailija

Niillä on omat nettisivutkin, sieltä varmaan löytyvät ajankohtaiset pöytähinnat.

Itselläni on ollut usean kerran siellä myynnissä lastenvaatetta ym. ja olen ollut tyytyväinen myyntiin. Hyvin on käynyt kaupaksi, kunhan ei laita kovia hintoja ja vaatteet ovat siistit. Itsellä ollut aina 2vko pöytä ja viimeksi taisi tulla voittoa reilut 200e. Huutiksessa tunnetusti yleensä tienaa enemmän, millään kirppiksellä ei kovin kalliit tavarat liiku..

Villa Lyhty on kyllä siistein kirppis jossa olen käynyt, valoisa ja avara. Pöydän vieressä rekkitila on hyvin pieni, takaosassa sitten yhteisrekkejä mihin saa myös viedä vaatteita. Muuten pöydät ihan ok kokoiset. Lattialla pöydän alla saa olla tavaraa myös, kunhan ovat laatikoissa tms.

Asiakkaita riittää aina, viikonloppuisin käy kuhina. Isosta ostajamäärästä johtuen pöytää kyllä sitten joutuu siivoamaan, se on se varjopuoli..itse olen käynyt n. joka toinen pv, joskus tuntuu että tunnin välein pitäisi siivota. En kyllä tajua ihmisiä jotka sotkevat pöytiä ihan hullun lailla, mutta näin se ikävä kyllä menee..

Mutta siis, jos on paljon kamaa, kannattaa tuoda erissä, ei tunkea pöytää aivan täyteen. Siivoamassa täytyy käydä muutaman kerran viikossa, hinnoitella kohtuudella jne niin kyllä tavara liikkuu hyvin. Näin itsellä ainakin.

Plussaa ostajan kannalta on kahvilapuoli, jossa myös mikro jos tarvii lapselle lämmitellä ruokaa..kahviossa on kiva hengähtää välillä :)

Kaikenkaikkiaan viihtyisä paikka, suosittelen kyllä!

Vierailija

Minulla oli viikon pöytä Villa Lyhdyssä marraskuussa. Pöytämaksu on tuo mainittu 35e tai vaihtoehtoisesti pienempi pöytämaksu (muistaakseni 25e) + 10% myynnistä Villa Lyhdylle. Tuotto oli yli 400e, mikä oli suuri yllätys. Tavarat menivät hyvin kaupaksi; sopivat hinnat ja hyväkuntoiset tuotteet näytti toimivan. Siellä saa tavaroista paremman hinnan kuin tavallisella kirppiksellä mutta kannattaa hinnoitella järkevästi, jos haluaa päästä niistä eroon. Vein pöydän "täyteen" ensimmäisenä päivänä ja kävin lisäilemässä tavaroita ja siistimässä pöytää päivittäin. Liikaa tavaraa pöydälle ei tosiaan kannata tunkea ja pöytää kannattaa käydä siistimässä ainakin muutaman kerran.

Mukava ja siisti paikka, jossa käy paljon ostajia. Itsekin olen tehnyt siellä useita löytöjä. Aion jatkossakin viedä tavaroita Villa Lyhtyyn, kun aika ei enää oikein riitä huutiksessa myymiseen. =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat