Mikä näistä kolmesta tytölle mielestäsi paras nimi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kylläpä tämä nimen päättäminen on vaikeaa! Tiedä vaikka miten monta kertaa joutuu tätä vielä teiltäkin kysymään! Tässä olisi tämän hetkinen top 3-lista. Kerrotko oman mielipiteesi perusteluineen, mikä sinusta paras! Voi laittaa vielä ehdotuksiakin, kunhan nimet suunnilleen ovat näiden vaihtoehtojen kanssa samanoloisia.

1) Elli Linne Helmiina

2) Elli Katri Linnea

3) Elmiira Helmi Linnea

ps. olen itse "Elmiiran" kannalla koska se on paljon harvinaisempi kuin "Elli". Toisaalta Elmiiralla ei olisi virallista nimipäivää, Ellillä taas on. Todennäköisesti käyttäisimme ainakin lähipiirissä Elliä lempinimenä, jos tytöstä tulisi Elmiira...

Kommentit (3)

Vierailija

Minusta paras noista on Elli Katri Linnea. Tuo Ellili jotenki häiritsee tuossa ensimmäisessä.. Ja tuo kolmas on muuten hyvä, mutta itse muuttaisin Elmiiran Elviiraksi, koska en ole ikinä kuullutkaan nimeä Elmiira.. ja Elviira on jotenki niin ihana!

Vierailija

Minä olen tuon kolmannen vaihtoehdon kannalla, vaikka vierastankin tuota Elmiira nimeä. Piti oikein tavata, ettei kyseessä ole Elviira (jolla se nimipäivä on olemassa). Toki Elmiirakin on ihan olemassa oleva nimi. En vain ollut koskaan sitä kuullut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat