Mies myöhästyi töistä ja syyttää siitä mua

Vierailija

Miehellä on aina kello soimassa, mutta ei kuitenkaan välitä herätä siihen soittoon. Laittaa torkulle tai sammuttaa kokonaan. Ja tuudittautuu siihen, että kyllä minä hänet herätän ajoissa!

Tässä on muutenkin viime aikoina ollut sellainen meininki, että kyllä minä hoidan kaiken, mies vaan on. Kolme lastakin tässä hoidettavana. Olen puhunut miehelle, että osansa täytyy hänenkin tehdä. Se on sitten nalkutusta, voi vee!

Aamuisin mulla on muutenkin hommaa, kun pitää ruokkia vauva, vaihtaa vaippa, pukea vauva, laittaa isommille aamupalat ja huolehtia, että tokaluokkalainen lähtee ajoissa kouluun. Sitten pitää vielä ehtiä ajoissa viemään keskimmäinen kerhoon. Koko tämän ajan mies vetää sikeitä, vaikka kellonsa on soinut aika päiviä sitten. Yleensä käyn karjumassa sen kymmenen kertaa sille, että nostaa perseensä sängystä. Paitsi tänään, kun en jaksanut! Ei huvita olla aikuisen miehen herätyskello, perkele! Tyynesti vaan hoidin lapset ja itseni matkaan ja jätin ukon kuorsaamaan... Vauvan kanssa painuin shoppailemaan. Kyllähän se mies sitten mulle raivoissaan soitti... Huusi ja mesos, että miksen herättänyt. Sanoin, etten ole sen herätyskello :-D Myöhästyi töistä reilun tunnin, mutta siinäpähän oppi.

Kommentit (8)

Vierailija

Mies herättää 3 lasta, joista yksi on sen 43v. vaimo. Sanoinkin, että tuntuu inhottavalta, kun joku vetää peiton päältä. Yritän aina välillä reipastua. Meillä kumpikin pukee yhden lapsen. Lapset osaa kyllä pukea, mutta ovat aamuisin tosi väsyneitä.

Vierailija

Meillä myös niin, että niinä aamuina kun lähden työmaalle mies kyllä herättelee minut useampaan kertaan. Joskus olen jäänyt junasta, mutta en sitä miehen syyksi pistä. Onneksi aamulähdöillä minulla ei ole perillepääsyaikaa.

Vierailija

No kyllä aikuisen ihmisen pitää itse osata huolehtia siitä, että pääsee töihin ajallaan. Pyytää vaikka sitten omaa äitiänsä tekemään herätyssoiton ;-)

Meillä oli hiukan samaa, mutta mies hommasi itsellensä sarastuslampun ja se auttoi asiaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat