Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehesi käynyt suhteenne aikana stripparibaarissa? Miten suhtauduit asiaan?

Vierailija

työmatkalla jenkkilässä. Olen kade, kiinnostaisi itseäkin nähdä oikea strip club.

Kommentit (14)

Vierailija

yksi kaveri haluaa eikä viitsi jättäytyä porukasta.

Olen vain pahoillani mieheni puolesta, koska hänellä olisi oubissa kivempaa.

Lainaus:

Hänestä se on noloa ja naista halventavaa.

Vierailija

poikien kanssa viihteellä ollessaan ja ulkomaantyöreissulla.

ei uskaltanut kertoa mulle asiasta ja tunnusti nuokin vasta myöhhemmin vuosien päästä kun tivasin mitä kaikkea o jättänyt kertomatta kun jäi kiinnoi valehtelusta menojen suhteen ja nettideitti-ilmoituksista.

no, tuskin olisinkaan niistä edes hermostunut jos olis maininnut silloin aikanaan samantien, ihmetyttää vaan miksi nekin kerrat piti pimittää multa tai suorastaan valehdella siitä missä on käynyt, toivoiko kenties itse saavansa muutakin kun silmänruokaa...

Vierailija

vuosina 1999-2006 tuli käytyä usein poika porukassa ollessamme, eli pari kertaa vuodessa. Lisäksi kerran pari vuodessa itsekseen, ihan aikani kuluksi.

Viime vuosina on jäänyt vähiin, mutta eiköhän siellä tule käytyä.

Turussa on parhaat tissibaari paikat (kun puhutaan yleisestä keskiarvotasosta). Helsingissä on yksi hyvä ja kerran olen Lappeenrannassa käynyt erittäin hyvässä. Paras esitys ylivoimaisesti on ollut Wienissä, mutta siellä ei päässyt kunnolla iholle, kun ei ollut kunnon Privaattia.

Tampereen paras paikka on OK.

Aivan kauheisiin paikkoihin olen törmännyt Imatralla, Vaasassa, Tampereella, Vantaalla, Helsingissä, Kotkassa (jos sitä lasketaan), Turussa.

Eli siis suomeksi sanottuna, suurimmassa olsassa suomen kaupunkeja ei ole yhtään kunnollista tissibaaria ja parhaissa kaupungeissa on yksi hyvä ja kenties yksi kohtuullinen.

Paras tissibaari kokemus on ulkomailta, joskin se kunnollisen privaaatin puute harmittaa.

Kiinassa sitten onkin ihan oma kulttuurinsa, joka kyllä länsimaista miellyttää kovasti. Puolasta muistan hyvin erittäin prameat puitteet, mutta privaatti ei loppujen lopuksi ollut oikein minkään arvoinen.

Ei vaimo pahaa tykkää, harmitonta iloittelua. En kuitenkaan kaikkia yksityiskohtia ole ensimmäisenä tilittämässä, palatessani liikematkalta.

Vierailija

Omissa polttareissaan oli myös privaatissa. Yhden kaverinsa polttareihin tilasivat stripparin johonkin yksityistilaan.

Ei haittaa tippaakaan. Mies suhtautuu itsekin naureskellen, kuinka jotkut käy noissa ihan oikeesti "tosi tarkoituksella".

Uusimmat

Suosituimmat