Auttakaa - paljonko laitan palkkatoiveeksi?

Vierailija

Olen 5 kotiäitivuoden jälkeen hakemassa töitä ja siihen pitää liittää palkkatoivomus. Olen ihan tippunut kärryiltä mitä se voisi olla.

Taustaa: mulla 2 korkeakoulututkintoa, työ sisältää esim uusien työntekijöiden rekrytointia ja koulutusta, oman alueen asiantuntijana toimimista sekä esimiestehtäviä (ei paljonkaan alaisia).

Mitä ehdotatte, autakaa mammaa mäessä, pliis!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ja pitkä työura takana. Ei tuollaisia kotiäitivuosia esimerkiksi lainkaan. Saan 3800euroa. Voisit ehkä pyytää 3500 euroa, laita että lähtöpalkka ja haluat sitten tarkistuksen puolen vuoden kuluttua työsuhteen alkamisesta.

Onnea työnhakuun !

Vierailija

Sitä kautta saat jotain haarukkaa, kun suurimmalla osalla ihmisistä vähennykset on suunnilleen samaa luokkaa.

Itseasiaan av ei ole paras tietolähde. Ehkä kahdella korkeakoulututkinnolla ja esimiestöitä hakiessa itsekin tiedät palkkatason.

Vierailija

ja tietää tarkkaan kaikki hänen eri tulonlähteensä, vähennyksensa, työkokemuksensa (näkyy palkassa!) jne.

Suosittelen kyllä ihan niitä palkkataulukkoja, joihin keskipalkkoja, ja mediaanipalkkoja on listattu.

Vierailija

Todella paljon on kiinni millä alalla työskentelet ja myöskin nimikkeestä. Jos on kyse esim henkilöstöhallinnon tehtävistä, palkkahaitari voi olla jopa 2000 euroa "periaatteesta" samassa tehtävästä. Naisvaltaisilla aloilla on pienemmät palkat, it-alalla isommat kuin palvelualalla jne. Joten mitään lukua ei voi antaa antamillasi tiedoilla, pitäisi tietää ala, nimike, työkokemuksesi vuosissa, ja paikkakunta, sitten voisin jotain arvioida - terveisin, 12 vuotta ihmisiä työkseen rekrytoinut.

ps nuo heitot 4400 on ihan hihasta.. pahinta on yli- ja alihinnoitella itsensä, kannattaa johonkin muuhun perustaa pyyntinsä kuin av-mammojen mutu-heittoihin

Vierailija

Tosiaan palkkaan vaikuttaa oleellisesti, ala, työkokemus jne. eli vaikea sanoa. Alle 3000€ en kuitenkaan laittaisi pyyntöä, jos sulla on yhtään relevanttia työkokemusta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat