Ahdistaa:-(

Vierailija

Jos olet, pyydä rehtoria tekemään ilmoitus lastensuojeluun. Opettajan ei kannata henkilökohtaisesti sekaantua asiaan, sillä oppilaan, vanhempien ja opettajan välistä suhdetta pitää suojella.

Se on kyllä totta, että syyllistyt virkavirheeseen, jos asialle ei tehdä mitään. Voimia!

Kommentit (3)

Vierailija

Olen työssä nyt todella inhottavassa tilanteessa. Kaksi nuorta ovat kertoneet luottamuksellisesti sellaista tietoa, että minun on tehtävä lastensuojeluimoitukset heistä. Ovat siis sekaantuneet huumepiireihin jne. Huomenna pitää soittaa vanhemmille ja järjestää tapaaminen, jossa asiat kerrotaan heille. Tästä ei taatusti tule helppoa, mutta jos en sitä tee, syyllistyn käsittäkseni virkavirheeseen. Ja itse äitinä tahtoisin tietää, jos oma lapseni tietämättäni hengaisi huumeidenkäyttäjien kanssa ja itsekin olisi tässä touhussa mukana:-(

Vierailija

Päädyimme siihen, että vanhemmat kutsutaan koululle keskusteluun, nuoret saavat itse kertoa asian. Ja siinä yhteydessä ls-ilmoituksesta kerrotaan vanhemmille. Rehtori saa sitten tehdä sen ilmoituksen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat