Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortointi sukupuolen perusteella?

Vierailija

Minulta romahti hermot, kun sain tietää odottavani poikaa (jälleen kerran). Tein neuvolassa selväksi, että joko minä tai poika kuolee... Tehtiin päätös, että äiti säästetään ja poika (rv. 20+1) laitetaan pois. Ja niin synnytettiin...

mitä mieltä tästä?

Kommentit (10)

Vierailija

Todennäköisesti sun ei kannata enää hankkiutua raskaaksi jos mielenterveytesi on tuossa kunnossa. Mutta jos kuitenkin niin teet niin mitäpä jos "tilaisit" tytön hedelmöityshoidolla, se onnistuu esim. Pietarissa. Säästyy mielenterveyttä ja yhteiskunnan varoja.

Vierailija

Minä olen ainakin tyytyväinen molempiin sukupuoliin. Nyt raskaana, ennestään poika, ja jos tulee toinen poika niin sitten tulee. Sitäkin tulen rakastamaan täydestä sydämestäni.

inhottavaa kun tänne tullaan tuollaisia kirjoittelemaan, kun on ihmisiä, joilla on vaikeuksia saada lapsi. Sitten tulee ihminen rehvastelemaan sillä että teki sukupuolen takia abortin. Huh heijaa, ei enempää lapsia tuollaiselle!!

Vierailija

joka hon tai lapsi. Silloin kyseesä ei ole lääketieteellinen pelko kuolemasta, vaan mielenterveyshäiriö.

Meiltä ainakin menis psykiatriseen. Niin ja lähtisi, myös tieto sosiaalitoimistoon.

Vierailija

niinkohta olemma samassa pisteessä kuin monet maat. Sukupuolta ei kerrota ultrissa eikä muissakaan. Jottei näitä niin turhia tappoja tehtäisi.

Vierailija

ei laitettu "pakkohoitoon".

Ketään ei voida pakottaa synnyttämään ja jos äidin henki on vaarassa syntyvän lapsen takia, niin lapsi synnytetään äidin tahdosta. Näin se menee.

Uusimmat

Suosituimmat