Voiko olla raskausmyrkytys?

Vierailija

Äkillistä turvotusta paljon käsissä ja jaloissa, kohonnut verenpaine 144/88, valonarkuutta ja valojuovia silmissä, mutta tänään otettu pissa olis puhdas. Mutta nuo valojuovat ja arkuus silmissä tuli nyt illalla. Huomenna aamulla on äitipolille meno, onneksi. Voiko olla, että minulla on lievä raskausmyrkytys, vaikka pissa olikin tänään puhdas? Voinko siis odottaa aamuun, vai pitääkö soittaa synnärille heti ja kysyä oireista?

Kommentit (3)

Vierailija

EIKÄ ollut MITÄÄN pissassa. Verikokeella oikeasti diagnostisoidaan raskausmyrkytys.

Mulla siis oli puhdas pissa, verenpaine huiteli korkealla (alapaine yli 95, minusta tuo sinun ei ole vielä paha, mutta voi mennä nopeasti pahaksi), turvotusta ja sitten verikokeessa liikaa kuona-aineita, liian vähän veren hyytymistekijöitä.

Vierailija

raskausmyrkytys on lievä, kehoitan ottaa iisisti! Menet aamulla äippä polille, virtsassa näkyy proteiinia ja sokeria kun menee pahaksi! Pidättele virtsaasi noin 4 h ennen näytteen antoa näin saat luettevamman tuloksen.

t. Vaikean raskausmyrkytyksen kokenut

Vierailija

Pissa voi olla puhdas vaikka raskausmyrkytys olisikin. Mulla näytti välillä negatiivista vaikka muutamia tunteja aiemmin oli ollut selvästi positiivinen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat