Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen osittain sama mieltä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vaikka meilläpä katsellaan kyllä aamuisin lastenohjelmia, illat on sitten rauhoitettu koko perheen kesken olemiseen tai muuhun. Iltaisin telkkari ei aukea ennen kuin lapset ovat nukkumassa.

Olen tavallaan samaa mieltä, että joka paikka on täynnä kaupallisuutta ja mainostusta jo tosi pienillekin lapsille. En silti ymmärrä oikein asennetta että ylpeänä kerrotaan kuinka "meidän lapsilla ei ole yhtään hello kittyä eikä muutakaan merkkituotetta". Jos haluaa ostaa lapsella vaikka hello kitty paidan koska pitää siitä niin mitä pahaa siinä on. En ihan sellaiselle välttely linjalle lähtisi ettei mitään merkkikamaa osteta vaikka kuinka kivaa olisi. Minä en ainakaan osta merkkituotteita merkkien takia vaan koska pidän juuri niistä tuotteista.

Toivottavasti ymmärrätte mitä ajan takaa, selkeämminkin ehkä voisi kirjoittaa =)

Tiip

Kommentit (2)

Vierailija

kohtuus kaikessa on se hyvä ohjenuora asiassa kuin asiassa. en minäkään sillä "logottomuudella" ylpeile, mutta en ymmärrä sitä hirveää tohinaa, että kaikessa täytyis olla mainosta ja pikkuvauvoillakin amerikkalaisten college (eli yliopistojen) vuosiluokkatakit!? tms. ei siitä tarttis tehdä niin pakkoa, mutta eipä läydy montaa vaatetta kaupoista ilman jotain merkkiä tai tekstiä. onneks kirp0parit on keksitty ja vielä löytyy "vanhoja hyviä" vaatteita :)

Tiina :)

niin ja meillähän ei siis ole talkkaria ollu lainkaan moneen vuoteen, mutta ei sekään tarkota ehdotonta katselukieltoa esim. ukkilassa tai vaarilassa :) joku raja ja tiukkapipoilu on eri asiat :)

Uusimmat

Suosituimmat