Ripsiväri - hyvä, kestävä, kauniisti levittyvä?

Vierailija

Mitä suosittelet? Olen paljon käyttänyt vedenkestäviä, mutta ehkä parempi siirtyä ei-vedenkestäviin kuitenkin.

Kommentit (9)

Vierailija

Käytin aiemmin vain Kanebo 38a (ei se tuuheuttava missään nimessä!!! vaan tavis), mutta alkusyksystä hukkasin Kaneboni ja oli ihan pakko ostaa uusi ripsari. Kemikaliossa jossa kävin ei myyty Kaneboa ja myyjän kovasti kehuttua tätä ripsaria päätin kokeilla. Ei ollut aikaa lähteä Kaneboa muualtakaan metsästämään.

Kaneboon verrattuna tämä ei lähde pois sellaisina repaleina (jotka kirvelivät älyttömästi, jos sattui joskus silmään menemään) vaan ihan niin kuin muut ripsaritkin. Lähtee Kanebon tavoin lämpimällä vedellä.

Pysyvyys on ihan yhtä hyvää kuin Kanebolla, mutta minusta levittyy tasaisemmin.

Kanebo 38 maksaa n 20€ ja Estee Lauderin ripsari oli n 25€. Vitonen kannattaa tässä tapauksessa maksaa lisää.

Vierailija

Näitä varmaan on ja paljon...

Itse olen käyttänyt vuosia Lancomen Definicils ripsaria kun sen saa tilattua kätevästi netin kautta.

Ehdottoman hyvä hinta-laatusuhde on Maybellinen ripsivärissä, en muista minkä niminen, mutta sitä vaalenpunaisessa hylsyssä olevaa tarkoitan. Sekä vedenkestävä että vesiliukoinen ovat todella hyviä. Olen huomannut mm. monen ammattimeikkaajan käyttävän tätä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat