Onko teistä hinta-laatusuhde ok painonvartijoissa. 12 E/ kerta maija meikäläisen jutustelusta.

Vierailija

Niillä on tehokas ohjelma, mutta viitisikö liittyä vai ei. Siis kamalan kallista. On onnellista laihtua ja siten saa vastinetta toki rahoilleen, mutta tuottavatko sen verran palvelua per kerta, että 12 euroa on sopiva. Jossain vapaa-aikatalolla vielä ja istutaan kamalan ahtaasti.

Ohjelma kyllä on aivan erinoimainen ja toimii kyllä.

Mielipiteitä vastaanotetaan!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kiinnostaa kyllä, sillä nimenomaan haluan terveyttä ja hyvinvointia. Laihtuminen ei ole pääasia. Minulla nimittäin oli raskausajan diabetes ja pitäisi estää, ettei siitä tule kakkostyypin diabetes, kun painokin mokoma on noussut.

ap

Vierailija

ja tietenkin mikä itselle sopii. Itse aikoinaan tosi kivan ohjaajan ryhmässä laihdutin normaalipainoon ja tykkäsin tosi paljon siitä tsemppauksesta! Ja oli tunne, että pakko on pitää itsensä ruodussa kun tästä maksaa :-P Älytöntä kyllä tuo, mutta noin oli.. Paino pysyi hyvin alhaalla ja sain paljon tietoa. Ekan lapsen jälkeen jäi painoa, sen laihdutin kirjekurssilla, kun ryhmää ei enää ollut. Hyvin meni sekin.

Painonvartijoillahan on mennyt huonosti jo kauan, siis varmasti tekee paljon voittoa mutta entiseen verraten. Ja voittohan sillekin firmalle on tärkeä, joten ovat vähentäneet ryhmiä tosi rajusti. Asun Lapissa, täällä oli ennen ryhmä melkein joka kunnassa, nyt on enää parissa paikassa. En enää PV liity, suunnitelmissa on laihduttaa kirjekurssimateriaalilla. Paino nousi taas toisen lapsen jälkeen..

Minulle, kuten varmaan monille, valitettavasti sopii vain tuollainen PV-tyyppinen, jossa on selvät sävelet ja "kuri", Kiloklubia kokeilin mutta jotenkin en saa sillä painoa laskemaan. Se on joustavampi, joten lipsun sitten liikaa ja helposti entiseen. Tarkoitus on nyt aloittaa painonvartijoiden ohjeilla (maksamatta minnekään) ja jatkaa Kiloklubin kohtuulinjalla.

Vierailija

että lähetät minulle sähköpostia osoitteeseen virvaliekki(a)yahoo.com. Sitten minä liitän sinut meiän ryhmään, ja saat sähköpostiisi kutsun. Ja sitten siellä vastaat joihinkin kysymyksiin=luot profiilin, ja tulet vain meiän kanssa kirjoittelemaan. :) Meitä on tällä hetkellä viitisen, ja ollaan eri-ikäisiä ja eri tavoitteilla liikkeessä, ja kaikki tosi mukavia.

Vierailija

Inhosin sitä ryhmäläpinää, mutta kävin ryhmässä koska mulle se ns. julkinen punnitus (vaikka se nyt ei ollutkaan kuin minun ja sen ohjaajan välinen) oli paras kannuste laihtumaan. Kun se kerran viikossa tuli siihen korttiin eikä voinut jaakailla että nyt turvottaa ja vau nyt on mennyt 100 g ja kun käyn pissalla menee vielä toinen sata.

Kävin usein vaan punnituksessa.

Vierailija

kyllä pudottaa hyvin hitaasti.

Niin, voihan työväenopistossakin olla. En olekaan katsonut. Pv:n ohjelma vaan on niin hyvä. Työväenopistosta ei saa semmoista toimintaohjelmaa.

ap

Vierailija

niiden dieetille, niin menisi kyllä varmaan yhtä paljon rahaa ruokaan, vaikka karkit jäisivät., kun ostaisin sitten kamalasti tomaatteja ja kurkkuja, jotta maha täyttyisi.

Kaali olisi halvempaa, muttei mulle oikein maistu.

ap

Vierailija

se punnitus on se olennainen asia. Se tulee toisen laittamana paperiin se tulos.

Tekisi minunkin aina sen jälkeen mieli häippästä, kun ne puheet ei ollenkaan kiinnosta, mutta kamalaa maksaa 12 euroa siitä, että joku punnitsee. Eikö ole kamalan kallis punnitushinta.

ap

Vierailija

Eivät nekään ilmaisia ole, mutta tuskin ihan 12 eur/kerta. En tosin tunne niiden toimintaa, mutta luulisin että sielläkin punnitaan.

Itse olen kokeillut pv:tä ja Keventäjiä ja tykännyt viimeisestä. Pv:ssä ärsytti liian vähäinen syöminen, pisteiden epäoikeudenmukaisuus (öljyjen käytöstä sakotetaan) ja ohjaajan toruminen jos paino ei laskenutkaan.

Vierailija

Onhan se vähän kallis. Mutta itse aikoinaan laihdutin siellä normaalipainoon, ja se pysyikin monta vuotta. Nyt se on erinäisistä syistä taas kohonnut, mutten aio mennä painonvartijoihin. Meillä on oma ryhmä netissä, siihen olet tervetullut liittymään! Se keskittyy kyllä enemmän hyvinvointiin ja terveyteen kuin painonpudotukseen.

Minusta se on ihan maksettavissa oleva hinta, jos siihen sitten oikeasti sitoutuu. Muuten se ei kyllä auta, ja on sitten turhaa rahanmenoa.

Vierailija

kuin punnituksen ja uuden ohjevihkosen. Sitten, kun on kauan ollut mukana, ei ole enää mitään uutta siinä vihkosessakaan.

Se jokakertainen esitelmä on usein kovin tylsä. Siis ei mitenkään innostava, vaan enemmänkin ärsyttää.

Se kumminkin häiritsee eniten, että jos on pois, muka siitäkin kerrasta pitäisi maksaa, jollei ole sairas. (Mainostavat, että ei tarvitse lääkärintodistusta poissaolostaan. No johan nyt.)

Ohjelma on hyvä ja monet ovat sillä onnistuneet, mutta mihin ne rahat menevät, jos on vaan yksi puhuja ja pari avustajaa ja tupa täynnä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat