G: Typerintä mitä olet itse laukonut?

Vierailija

toisen ketjun innoittamana, joku sitä jo kyselikin.. antaa palaa mammat!

Kommentit (11)

Vierailija

olen onnitellut "raskaudesta" monia, en kyllä pelkästään isohkon vatsan vuoksi, vaan selkäjomotuksen ja ankkakävelyn vuoksi.

Erityisope-pääsykokeissa väläytin, ettei todellista tasa-arvoa ole eikä tule, enkä kyllä päässyt sisään. Tosin samaa mieltä olen edelleen, vaikka yritys lienee tulevina vuosina kova..

Vierailija

menimme kyläilemään erään sukulaisnaisen luo. Hän on jonkinasteinen alkoholisti ja yrittää peitellä asiaa, tietää kyllä meidän tietävän. Ensimmäisenä kun pääsimme sisään, kailotin kovaan ääneen että "Olette tekin sitten selvinneet joulusta!". Tarkoitin ihan hyvällä kaikkia jouluhässäköitä, en sitä että todennäköisesti olivat juuri nimenomaan _selvinneet_ joulun jälijltä...

Vierailija

ja meillä ei ollut koskaan ollut PC:tä (vain VIC ja Commodore 128, tämä siis 90-luvun alkuvuosina", kun netti vasta oli tullut). Istuin kaverin luona, jolla PC ja kysyin :"Niin, onkos se tietokone sitten tuolla näppäimistössä vai monitorin takana?" (kaikille liian nuorille tiedoksi: 80-luvun koneissa ei ollut keskusyksiköitä tai torneja).

Olen tainnut sanoa yhtä ja toista tyhmää toisinaan :))

Vierailija

varsinki jos ei oo ite tajunnu, mitä on tullut sanottua.

Mä oon usein möläytelly jotain rasistista (vitun ryssät, esimerkiksi kun ottivat päähän, haisivat pahalle, tukkivat kassat) usein niin, että joku venäläinen tuttu on siinä vieressä..

Vierailija

Olin käynyt Etelä-Afrikassa, ja olin siitä ylpeä jonkin aikaa. Tahdoin jotenkin tuoda sitä esille aina sopivissa tilanteissa. Koulussa tuli puhe Perusta, ja lauoin:

"Peru, se kuulostaa tutulta, onko se Afrikassa?"

Olin niiiiin afrikkatietäjää kolmen viikon visiitin jälkeen.

Olin yläasteella silloin kylläkin.

Vierailija

Päiväkodissa piti pestä kädet ennen ruokaa ja hampaat ruuan jälkeen. Aina välillä joku erehtyi tarttumaan hammasharjaan kun piti pestä kädet, ja hänelle aina naurettiin.

Kerran itse sitten aloin pestä hampaita, ja kaikki alkoivat nauraa. Eipä mitään, väitin pokkana, että meillä kotona ollaan niin puhtaita, että hampaat pestään ENNEN ja JÄLKEEN ruuan, että siksipä erehdys oli täysin luonnollinen. :DD Nolotti vuosikausia sen jälkeen.

Ekalla väitin olevani varsinainen kielitieteilijä, ja osaavani suomea, sekä ruotsia, koska serkkuni ovat ruotsalaisia, mutta myös saksaa, koska tätini asuu saksassa. Luokkakaverini Ari ei uskonut, ja vaati minua todistamaan saksankielen taitoni. Harmi vain, että osasin vain yhden lauseen, ja se piti sitten lausua tälle typerällä Arille:

Ich liebe dich.

Voitte uskoa, että sapetti. Mutta hiljenipä se poika sillä.

Tämä ei ole sanottua, mutta join myös navetan vierestä olevasta kuralammikosta kun joku sanoi etten varmaan uskalla. Haisin niin lannalle, että käsityönopettaja kielsi minua koskemasta käsitöihin, ettei haju tartu. Piti istua paikallaan kaksoistunti.

Vierailija

Hänellä on iso takapuoli (suvussa kaikilla naisilla sellainen). Nuorena halusin valittaa jaloistani (leveät reidet), niin sanoin kinkut kinttujen sijasta. Kaveri otti nokkiinsa enkä kehdannut ujona korjata.

Samalle tyypille selitin pari vuotta sitten oikein empaattisena, kuinka ymmärrän raskauden yrittämisen tuskaa. Meillä kun kesti huimat 2 kuukautta raskautuminen, kun hänellä takana vuoden yrittäminen. Silloin hävetti ja paljon!

Usein myös asia tulee eri tavalla ulos suusta kuin oli tarkoitus.

Vierailija

Taidan olla vähän höhlä ja tarinaniskemiseen altis aikuinenkin, kun tuli mieleen vielä yksi juttu. Se kävi pari vuotta sitten.

Juteltiin ystävien kanssa eräästä henkilöstä jolla on pakko-oireinen bakteerikammo. Voi kyllä esim. imaista toisen tupakkaa, mutta ei juoda samasta lasista. tuumailtiin tätä tovi, ja sitten pohdittiin mitä kaikkia outoja pinttymiä kaikilla on. Minulla on pitkään ollut kiintymyssuhde parillisiin lukuihin: jos ostan hedelmiä tms. otan aina parillisen määrän, samoin jos syön esim. keksejä. Suurin pinttymä on siinä, kun hampaiden pesun jälkeen juon kraanasta suoraan, silloin lasken aina parillisen määrän kulauksia. En tiedä miksi.

No kumminkin kerroin tyttökavereilleni tätä, ja sanoin "juon aina parillisen määrän kulauksia" ja he jotenkin luulivat _aina_, koska sanoin sen jotenkin huonosti, ja asia jäi kesken ja selvittämättä. Sitten jossain välissä joku kysyi ihanko tosiaan _aina_ juon parillisia kulauksia. koska juttu oli jo lähtenyt niin, myönsin.

Ja se on typerää. :D mutta sama se. En jotenkin kehdannut enää sanoa, että "ei kun vain silloin kun pesen hampaita".

Vierailija

lukion jälkeen au pairiksi. Ekana iltana perheen äiti esitteli työtehtävät.

Lasten kylvettämiseen oli kylpyhuoneen kulmassa iso matala amme ja halusin tietää, istunko sen leveällä reunalla lapsen leikkiessä vedessä. Lause "and where can I sit" lipsahti jännittämisen takia muotoon "and where can I shit". Kyllä hävetti...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat