Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mita joilla lasten myötä tavaroiden järjestyksessä pitäminen mennyt jo ennestään

Vierailija

surkeaa surkeammaksi?

Minulla on kaksi pientä lasta ja vaikka karsin kaiken ylimääräisen tavaran, silti pöydät lainehtii, etsin kokoajan jotain minkä kiireessä vauva sylissäni olen johonkin laskenut. Ulos lähtiessä ei varmaan kertaakaan ole ollut niin etten etsisi jotain ulkovaatetta joko itselleni tai lapselle.

Ollaan yritetty järjestää tavaroille omia paikkoja, mutta edelleen on ajelehtivaa kamaa. Suurin ongelma on että en ehdi laittaa niitä tavaroita omille paikoilleen.

Kommentit (5)

Vierailija

sillä mä tykkään siitä, että on siistiä ja tavarat paikoillaan.

Meillä suurimpana ongemana on lasten lelut, joita lapset itse levittelevät paikasta toiseen. Lasten omat huoneet on yläkerrassa ja yritän siirtää ne alakerran olohuoneesta aina takaisin, mutta se on loputon työ. Sitten kun ei aina viitsisi kerätä pois lapsen tekemiä lelurakennelmia, kun siitä tulee vain lapselle paha mieli.

Vierailija

ettet laske mitään kädestäsi "väärälle" paikalle. Vauva kestää kyllä sen 5 s minkä ottaa aikaa laittaa tavara paikalleen. Leluista ei pääse eroon ennen kuin lapset on koulussa, sorry!

Vierailija

kuin 4:llä eli lapset kantaa olohuoneeseen, vessaan aina lelujaan. Sen vielä luen asiaksi, jota on mahdoton korjata. Se on siedettävä niin kauan kuin lapset on pieniä. Mutta se, että itse joudun aina etsimään tavaroita, tekee mut hulluksi. Se on periaatteessa oma syy kun en saa tavaroita paikalleen.

Tänä aamuna meinasin taas menettää hermoni totaalisesti kun en löytänyt yhtä eilen tullutta laskua.

ap

Uusimmat

Suosituimmat