Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin n. 3 vuotta sitten työkkärissä, jossa minulle laskettiin vain 5% mahdollisuus työllistyä.

Vierailija

Olin ollut kotiäitinä melkein kymmenen vuotta.

Työkkäri oli hyvin alentava ja säälivällä kannalla.

Nyt vuosituloni ovat 45 000 euron luokkaa, en siis rikas ehkä sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta hyödyllinen yhteiskunnalle kuitenkin.

Voi että, tekisi mieli mennä ilkkumaan sinne työkkäriin heidän laskelmistaan nyt.

Ja tämä kirjoitus ei ole itsekehua vaan tsemppiä teille muille työttömille/kotiäideille, joista jonkun paskiaisen mielestä ei koskaan tule mitään.

TULEE TEISTÄ!!!!!

Kommentit (3)

Vierailija

työkkärissä näytettiin oikein tietsikan ruudulta kaavaa,et "jos vielä vaikka 6kk oot työtön niin näin laskee työllistymisprosenttisi" ja kuvassa punainen viiva laski kuin lehmän häntä.. kyllä oli kannustavaa!! :(

Löysin ihan itse työn noin 3vkoa tuosta.

Vierailija

Millä kaavalla siellä tämä tulos saatiin? Missä työkkärissä tämä tapahtui? Ei tällaista "palvelua" sais missään nimessä olla, vaan kannustusta, tukea ja konkreettista apua työllistymiseen

Vierailija

Tyypillistä suomalaista mentaliteettia!!! Kyllä aika moni lamaantuu ja jääkin työttömäksi, jos tuollaisia ennusteita isketään kouraan. Ja samalla lyödään itsetunto lyttyyn, mikä on todella pahaa työtä haastatteluja ajatellen.

Onnea sinulle työllistymisestä! Uskon, että suurin osa saa varmasti töitä, kun osaavat sopivaan saumaan hakea oikeasta paikasta töitä. Joskus voi joutua pitkäänkin laittelemaan papereita, toisilla onni on suotuisampi ja tärppi nopeampi. Mutta kaikille löytyy varmasti oma työ, jossa on tuntee itsensä tarpeelliseksi.

Uusimmat

Suosituimmat