Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehesi sanoja et anna anteeksi?

Vierailija

Minulle mies sanoi, että ei ole varma riitänkö hänelle loppuelämäksi. On yrittänyt korjailla, mutta nuo sanat muistan.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

kun kotiuduin kohdunulkoisen takia sairaalasta, niin lähestulkoon ensisanoikseen että "otaks suihin" ja tökki alapäätään kohti naamaani.

Vierailija

Niin hassulta kuin otsikko kuulostaakin,niin miehen lupaukset on satuttavinta...Nimittäin niitä kun alkaa sadella puolessa välissä viikkoa,tietää että ne eivät tule toteutumaan,kun mies katoaa ryyppyreissulleen....

Ja juominen noin yleensä satuttaa...välillä olen huojentunut,että poika ei vielä ihan ymmärrä,mutta aistii kireyden minussa varmasti kun isi kömpii humalassa/krapulassa nenäni eteen.

Ja se myös satuttaa ettei minulta ole tämä "ukko-kulta" koskaan pyytänyt mitään,siis mitään, anteeksi...

Vierailija

että rakastaa minua nyt, mutta eihän sitä koskaan tulevaisuudesta voi tietää, jos johonkin toiseen rakastuu, ei halua luvata rakastavansa muuten kuin tänään.

että hänelle on ihan sama, onko minulla muita suhteita, kunhan hän vain saa seksiä tarpeeksi (en koskaan pettänyt häntä, hän sen sijaan minua...)

lapsen raskausajasta, että 9 kk elämästä on mennyt täysin hukkaan, kun on joutunut olemaan niin vähällä seksillä (raskaudessa oli kaikenlaisia vaikeuksia, mutta olin mm. suuseksiä yrittänyt antaa miehelle - yksipuolisesti...)

Niin, nämä mm minua ovat satuttaneet aika lailla. Silti luulen, että pikkuhiljaa alan antaa anteeksi, nyt kun erosta on tarpeeksi kauan. Miehellä on ollut useita lyhyitä suhteita sen jälkeen, aluksi hän varmaan vaikuttaa kaikista olevan oikea lottovoitto, mutta pikkuhiljaa totuus paljastuu...

Vierailija

En muista edes exän sanoneen koskaan mitään kovin pahaa. Hänen tekonsa olivat loukkaavia, eivät sanat. Sanoissa olin hänelle aina se tärkein ja rakkain, vaikka hän viritteli samaan aikaan sivusuhteita.

Nykyinenkin mies on lempeä suustaan niin kauan kuin olen kaikessa oleellisessa samaa mieltä. Jos olen hänen kanssaan eri mieltä, häneltä pääsee helposti, että olen hullu ja hysteerinen ja että hän keskustelee kanssani lisää vasta, kun tulen järkiini.

Tosiasiassa hänen tietenkin pitää itsensä tulla järkiinsä ennen kuin keskustelu voi jatkua - ja tähän asti hän on aina tullut :D joten en enää ota noita tosissaan vaan ensiärsytyksen jälkee naureskelen mielessäni hänelle. Luulee olevansa kovinkin pelottava. Se on kuin jokin kaava, jonka hän ottaa käyttöön kokiessaan olevansa uhattuna.

Vierailija

Oli selvinnyt, että mieheni oli pettänyt minua lähes vuoden ajan. Päätimme kuitenkin yrittä korjat suhteemme, kun mieskin vannoi sitä haluavansa. Hän sitten kuukausia jatkuneiden kipeiden keskustelujen jälkeen totesi, että jos hän ei olisi koskaan tavannut minua, toivoisi tavanneensa tämän toisen naisen, jonka kanssa varmasti olisi sitten yhdessä...

No, kaikesta huolimatta ollaan yhdessä edelleen, vuosia on kyllä tehty töitä kaiken särkyneen korjaamiseksi.

Vierailija

Kyllä siinä vaan oli koko totuus, tilanteeseen ei liittynyt mitään muuta asiaa tai riitaa.

Mies on kasvatettu niin että itkeä ei saa, kukaan, koskaan, ei aikuinen eikä lapsi. Ei edes vastasyntynyt lapsi. Kaikkensa pitää tehdä välttääkseen sitä, sananmukaisesti kaikkensa, ei olisi tosiaan saanut vessassa käydä. Tämä kuulostaa omissa korvissanikin niin häiriintyneeltä etten itsekään ehkä uskoisi jos joku muu kertoisi vastaavaa. Mutta tässä todellakin on koko sairas totuus.

(Sen takia en ollutkaan uskaltanut käydä vessassa koko päivänä, kun tiesin mitkä huudot saan jos laitan lapsen hetkeksi sänkyynsä itkemään ja käyn vessassa, ja mies sattuukin tulemaan kotiin juuri silloin. Monesti kiersin tuntikausia ikkunasta toiseen lapsi sylissäni katsomassa näkyikö hänen autoaan pihalla, miettien uskaltaisinko ottaa riskin ja äkkiä käydä vessassa, ehdinkö... usein päädyin siihen mihin tuonakin päivänä, en uskaltanut ottaa riskiä.)

Samasta miehestä olisi niin paljon muutakin kerrottavaa, ettekä uskoisi niitäkään, sen verran kieroutuneessa suhteessa elin vuosia... tämä vaan nousi satuttavuudessaaan ensimmäisenä mieleen, sanoa nyt tuoreelle äidille noin.

Vierailija

jotka eivät ole niin perusteellisia asioissa (opiskelin historiaa siihen aikaan, se jotenkin ärsytti häntä, hän oli pinnallinen ihminen) no jätin hänet seuraavalla viikolla, eli iskin uuden ja ilmoitin tekstarilla etten tarvitse häntä enää.

Vierailija

Miehellä oli hankalaa: hän riiteli veljensä kanssa, opinnot takkusivat ja muutenkin maailma tuntui murjovan. Ei mitään mukavaa ole tässä elämässä, sanoi hän. Minä yritin olla tukena ja sanoin että mutta onhan kuitenkin me ja meidän rakkaus. Tähän sain kommentin: "Meidän rakkaus nyt on yksi kärpäsenpaska". Kiva kuulla.

Vierailija

olet oikeassa, niin oli, todella sairasta. Sairas ihminen sairastuttaa lähipiirinsäkin. ja joskus alkaa jo läheisilläkin normaalin raja hämärtyä kun vuosikausia elää sairaan ihmisen kanssa.

pelkäsin seurauksia niin kovasti, mies oli myös väkivaltainen. siksi menin ikkunasta ikkunaan.

onneksi pääsin irti tästä sairaasta kuviosta, nyt eletään lapsen kanssa kahdestaan.

Vierailija

Koska silloinen mieheni oli ostanut viimeisillä rahoillamme radio-ohjattavan auton ihan vaan omaksi ilokseen ja no minä olin sitten syömättä kaksi päivää koska ei ollut rahaa ruokaan, sen jälkeen sain lahjaksi 50e ja mieheni sanoi että haluaa jonkun kyltin mikä maksaa 30+toimituskulut, ihan vaan siksi että kun meillä on tiukkaa ja häntä ahdistaa ja ei ole saanut mitään pitkään aikaan niin jotain piristystä pitäisi saada...Silloin löin kuonoon ja huusin että minä syön nuilla 50e ja sinä painut v**** täältä!

Vierailija

ilman omaa autoa ja mies joutui hakemaan minut sieltä ja

käyttämään neuvolalääkärissä.Mies tuli hakemaan minua ja sanoi ensimmäiseksi tosi vihaisena:"Tämän on aivan turha reissu!"

Vierailija

sellaista, mikä olisi jäänyt kaivelemaan. Jollei nyt lasketa sitä kun lapsen syntymän jälkeen selitti puhelimessa, että oli helppo synnytys, mutta tuollekin lähinnä nauran nykyään vaikka silloin kyllä suutuin. Olihan se helppo, olin itse niin sanonut, mutta ei miehen kuulu noin sanoa.

Ex-mies sen sijaan sanoi vaikka mitä, mutta kun erosta on jo yli kymmenen vuotta en oikeasti enää muista.

Yksi entinen poikaystävä sanoi, että ethän sä mikään ruusu ole, mutta onhan perunassakin kukat. Tuolloin loukkaannuin, nykyään toikin naurattaa.

Vierailija

On haukkunut ulkonäköäni ja huoraksi myös. Nyt tosiaan vaan huvittaa, koska exällä ei olisi ollut mitään sanomista ulkonäöstäni, eikä myöskään asiaa huoritella. Tiedän olevani hyvännäköinen ja mies ei ole ja vielä petti minua monta kertaa. Voisin kyllä joskus muistuttaa, että mitäs on tullut joskus sanottua. Olin tuolloin raskaana/vasta synnyttänyt. Typerä mies tosiaan.

Tällä hetkellä minua satuttaa miehen lupaukset ja myöskin sanat, joita ei sanonut, vaikka olisi ollut tarpeen. Mutta tämä tilanne on nyt vain päällä, joten vuosien päästä kaiketi voin ottaa tämäkin ns. huumorilla. Ei ole nimittäin tapana jäädä murehtimaan ihmisten paskamaisuutta.

Vierailija

Sitten ajattelin että eihän ne enää minua hetkauta millään lailla.

Olkaa onnellisia niistä satuttaneista sanoista, niiden sattuminen osoittaa että vielä välitätte.

Vierailija

silloin muttä tämä jäi kaivelemaan "mikään kaunotar sinä et ole" tottahan se on, mutta olisi asian voinut jotenkin nätimminkin sanoa tai olla sanomatta ja pitää omana tietona.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat