Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka saatanan kerta...

Vierailija

...kun riitelen mieheni kanssa illalla ja vauva inahtaakin omassa huoneessaan nukkuessaan, mies sanoo "viitsitkö??", tarkoittaen että oli minun syyni että vauva heräsi ja että pitäisi olla hiljempaa vaikka keskustelua on käyty ihan hiljaisella puheäänellä.

Sitten jos pyydän miestä tekemään jotain illalla jonka lupasi tehdä jo päivällä, hänelle tulee kiire mennä nukkumaan. Sitä ennen on istunut koneella kolme tuntia.

En jaksa, itkettää. Kämppä on kuin pommin jäljiltä ja mies ei tee mitään jossen koko ajan nalkuta ja patista. On puhuttu, riidelty, raivottu, lahjottu, luettu kirjoja (tai minä olen, mies vaatii minua tuomaan kirjan nenän eteen ja kertomaan että mistä pitäisi lukea ja mitä) mutta mikään ei auta. Apua...

Kommentit (4)

Vierailija

meillä meni ensimmäinen vuosi riidellessä. Väsyneenä olaan molemmat herkkiä saamaan riita aikaiseksi, ja väsyneenä myös kaikki asiat tuntuu pahemmilta kuin onkaan. Olin odottanut vauvavuotta perheen ihanana yhteisenä aikana ja olihan niitä ihania hetkiä tietysti myös, mutta riideltiin enemmän kuin ikinä aiemmin.

Vierailija

Seitsemäs vuosi yhdessä. Mies tuli äsken halaamaan ja pyysi anteeksi, minä olen vain totaalisen kyllästynyt tähän kaikkeen.

Ap

Vierailija

Meillä alkaa kyllä vauvavuosi olemaan takanapäin ja ehkäpä siksi olenkin niin väsynyt; vuoden aikana on tullut mieheltä sellaista taantunutta käytöstä niin paljon etten enää tiedä minne katosi se rakastamani AIKUINEN mies!!

Ap

Vierailija

Ei kuulosta terveeltä. Kukaan ei kykene pitämään parisuhdetta yllä yksin. Myös toisen osapuolen täytyy siihen osallistua. Jos koet tehneesi jo kaiken suhteenne eteen, eikä homma edelleenkään toimi, miksi jäät siihen. Eikö olisi jo lapsen edun mukaista saada elää ympäristössä, jossa ei vallitse painostava ilmapiiri. Uskallan väittää, että lapsenne aistii teidän välisen kitkan, vaikka ei sitä näytäkkään, ettekä te riitelisi kovaäänisesti. Näistä sanoista ei varmastikkaan ollut mitään apua, mutta halusin vain kysyä, miksi jäädä huonoon suhteeseen? Vai onko tämä vain jonkinlainen välivaihe teidän suhteessanne?

Uusimmat

Suosituimmat