mitä tekisitte

Vierailija

minulla ollut jo viikon kova selkäsärky ja neuvola täti kertoi ettei se voi johtua raskaudesta, mutta kehoitti kuitenkin jäämään kotiin lepäämään, lauantaista asti kun kävelen niin selässä naksuu jokin ja siihen sattuu aivan järjettömästi. Kävellessä selkä rasittuu ja sitä alkaa särkeä kamalasti. En ole päässyt kouluun loman jälkeen ja särky jatkuu edelleen...

Kannattaako vielä levätä vai lähteä liikkeelle? olen kuitenkin tehnyt normi hommia etten vain maannu mutta niistäkin särky on vain jatkunut... :/

Terveyskeskukseen on turha soittaa toista kertaa...

Kommentit (6)

Vierailija

olen kokeillut liikkumista mutta siitä selkä menee vain lisää jumiin :/ tai sitten se on niiin kipeä etten pysty edes kumartua... ja edelleen jokin naksuu selässä kun kävelen...

Vierailija

Mutta mikä estää ihan muuten vaan lääkärillä asian puolesta käymistä, eihän raskaanaolo kuitenkaan estä sitä, ettei sinulla voisi olla ihan todellinen vaiva.

Vierailija

ja siskollani oli alusta loppuun selkäsärkyä... ja minulla taas EI ikinä ole ollut selkävaivoja joten siitä se kyllä nyt johtuu..

Hassua vain se selän naksuminen kävellessä toiselta puolelta..

Vierailija

Kokeile jumppaamista,vahvista selkälihaksia.Jos selässä on heikot lihakset niin raskaus vaan pahentaa niitä kipuja kun lihakset eivät jaksa kannatella ruotoa.

Vierailija

Mutta sitten pyysin aikaa fysioterapeutille ja sieltä sain todella hyvät ohjeet millä harjoittaa selkää ja syviä vatsalihaksia tukemaan, sekä neuvoivat oikeita asentoja miten tulisi seisoa ja kävellä ettei rasitu liikaa...Selkäsäryt loppuivat kun seinään! Suosittelen käymään lääkärillä ja keskustelemaan asiasta, voithan pyytää vaikka lähetteen kuntoneuvojalle tai fysioterapeutille.

Nyt rv 32 ja odotan kaksosia, eikä ole minkäänlaisia selkäsärkyjä=)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat