Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni ja minun harrastus (liittyy av:n)

Vierailija

Tapaamme lounaan merkeissä noin kerran viikossa, joskus kahdessa ja löpisemme kuulumisemme ym juorut, joita olemme kuulleet.

Seuraava vaihe onkin iltapäivisin av:lla, nimittäin keksimme toisen kertomasta mukaellen mielestämme hauskoja provoja, trolleja jne.

On sitten kivaa arvailla seuraavan kerran tavatessamme, että olikos se ja se sinun tekemä. Kun epäilee toisen vedättävän, niin voi myös livenä lähteä auttamaan vedätyksessä.

Viimeisin on tuo (poikkeuksellisesti nyt aamupäivällä) lapsilisät äidin kiristämiseen. Ketjun ap on kirjoittanut myös viestin nro 2. Siinä on muuten henkilön anopin mielipide asiasta :DDD Mutta, 8 ei ole ap vaan kuka?

Kommentit (12)

Vierailija

Hyvä provo voi saada aikaan todella hyvää keskustelua/väittelyä. Yleensä kun/jos tajuan jonkun provoksi, mutta aihe on mielenkiintoinen, jatkan vastailua ja kommentointia.

Vierailija

että teillä on kivaa.

Mä taasen suhtaudun näihin av:n provoihin samalla lailla kun irl kun joku valehtelee tietoisesti päin naamaa. Loukkaannun ja nolostun.

Tunteillenihan en mitään voi mutta kerro minä päivinä provoilette niin tiedän pysyä poissa.

Vierailija

Kyllähän useimmat jutut, joista itsekin olen täällä keskustelua aloitellut, on sellaisia, joita ei tulisi kysyttyä vaikkapa perhekerhossa tai työpaikan kahvipöydässä. Kiinnostaa oikeasti tietää erilaisten ihmisten mielipiteitä erilaisiin asioihin, vaikka en niistä sitten neuvoa itselleni ottaisikaan. En pidä tätä kuitenkaan provona.

Mielestäni provosta on kyse silloin, kun valehtelee jotain, esim. että olen kolmen lapsen 18-vuotias yksinhuoltaja ja käyn joka ilta baarissa, onko ok? Siis jos ei ole.

Tai jos esittää sellaisen mielipiteen, joka ei -edes kärjistettynä- vastaa yhtään omaa mielipidettä, esim. tuo ehkäisy on murhaa, jos käyttää itsekin ehkäisyä.

Uusimmat

Suosituimmat