En jaksaisi lähteä ostamaan vauvatarvikkeita, mistäköhän saisi helpoiten "koko setin"

Vierailija

Parin kuukauden päästä on laskettu aika ja sairastellessa on mennyt jo muutamia viikkoja. Vauvan tavaroita pitäisi pikkuhiljaa alkaa etsimään, mutta en jaksa! Kroppa ei kestä kaupoissa kiertelyä, pitäisköhän etsiä netistä. Voi kunpa jostain löytyisi vaikka käytettynäkin koko setti... AARGH....

Kommentit (6)

Vierailija

Täällä vauva kirppispalstalla on paljon erilaisia vauvatarvikkeita myytävänä puolet halvemmalla, kuin kaupasta saa. Samoin kannattaa katsoa babyidean ja kestovaippainfon kirppispalstat.

Tsemppiä loppuodotukseen! Mulla meni viime tammikuu samoissa merkeissä. : )

Vierailija

Heh, hassua, että joku ei jaksa ostella vauvatarvikkeita :-O Minä en ole muuta tehnytkään kaikkien kolmen raskauden aikana, kuin kierrellyt kaupoissa, netissä ja ostanut kaikkea mahdollista ja ihan liikaa...

Mut jos olet oikeasti kipeä, niin ymmärrettäväään tuo on, tietty. Mitäs jos vaan menisit jonnekin isoon kauppaan, josta saa kaiken tarpeellisen etkä alkais liikaa valikoida. Esim. yksi hyvä lastentarvikeliike ja yksi vaateliike riittävät. Varsinkaan niitä ekojen kuukausien vaatteita ei nyt niin hirveesti tarvitse ostaa, kun kaikki jää samantien pieneksi eikä vastasyntyneen vaatteet likaannu käytössä juuri ollenkaan. Meillä tyttö täytti juuri 3 kk ja käytössä on jo koko 68, eli älä liikaa ostele!

Vierailija

Kyllä sä sillä OIKEASTI pärjäät.

Tai sitten tilailet postimyynnistä: esim. Hobby hallista saat vaunut, kaukalon, hoitopöydän ja ellokselta vaatteet.

Vierailija

Kiitos vastauksista :)

Vaatteita siis toki pikkuiselle on olemassa. Lähinnä nyt näiden isompien tarvikkeiden hankinnasta on kysymys. Tarkennuksena tosiaan vielä se, että olen periaatteessa vuodelevossa supistusten takia ja tästä syystä kaupoissa kiertelyn kanssa on vähän niin ja näin. Täytynee oikeesti varmaan alkaa katsomaan noita nettipuoteja.

Mainittakoon vielä, että esikoinen on jo niin iso, ettei häneltä oikein ole kamalasti talteen jäänyt vehkeitä.

AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat