olisko emmaljunga scooterit hyvät 6kk ikäiselle vauvalle, jotka kestäis mahd pitkään.

Vierailija

.

Kommentit (7)

Vierailija

Teutonian Timmyä. Niissä saa selkänojan täysin makuuasentoon ja kuomu on suojaisampi kuin Scooterissa. Ruotsista esim Familjetorget :lta saa tilattua Suomen hintoja edullisemmin.

Vierailija

..Scootereita 6 kk lähtien ainoina rattaina/vaunuina, kun yhdistelmät oli lainassa ja jouduttiinkin palauttamaan oletettua aikaisemmin (heille tuli uusi vauva).

Olen tykännyt tosi paljon.

Selkänojan saa hyvin makuuasentoon ja siinä on tukeva pienenkin kölliä pulimakaavassa asennossa. Meillä yhdistelmien ratasosassa ei 6 kk ikäinen vielä pystynyt istumaan, kun ei osannut itse istua tukevasti ja ratasosa oli jotenkin niin väljä ja kova (riippuu tietysti merkistä).

Duopussin kanssa on lämmin kovallakin pakkasella; kuomu on kieltämättä hieman avonainen, mutta voihan sitä suojata sadesuojalla ja harsolla.

On tosi kevyet työntää, pystyy esim. pujottelemaan yhdellä kädellä kaupassa vaaterekkien välissä samalla kun puhuu puhelimeen.. No joo, siis ei ehkä tärkein rattaiden ominaisuus, mutta kuvastaa sitä liikuttelun keveyttä : D

Menee melko pieneen tilaan, etenkin jos ottaa renkaat irti, mutta on silti tukevat huonossakin maastossa ja talvella. Meillä ei ole matkarattaita ollenkaan, Scooterit on olleet lentokoneessakin mukana.

Vierailija

puolivuotiaalle en vielä hankkisi. kallistuskulma 150 astetta on liian pysty pienelle vauvalle. eivät ole myöskään kovin suojaisat. odota vielä muutama kuukausi. keväällä ovat sitten mainiot teille.

Vierailija

Mutta en kyllä vielä puolivuotiaana alkaisi ainoastaan niitä käyttämään, sillä perus yhdistelmät on paljon suojaisammat. Millaisissa vaunuissa teidän vauva nyt kulkee? Olen alkanut itse nyt puolitoistavuotiaalla käyttämään emnimmäkseen niitä, vaikka nukkuukin vielä yhdistelmärattaissa.Kohta ei enää mahdu niihin, joten sitten nukutan noissa scootereissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat