G: Elämäsi noloin hetki?

Vierailija

Mulla se tais olla se, kun esikoista synnyttäessä ponnistusvaiheessa tuli ekan vartin ajan ulos pelkkää p..kaa. En ollut malttanut istua tarpeeksi kauan huussissa, kun peräruiske oli annettu. Hävetti niin paljon, että meinasin lopettaa koko homman kesken=)

Voin laittaa toisenkin eli olin katsomassa jotain muotinäytöstä, kun yht´äkkiä aika varoittamatta alkoi pyörryttää ja pyörryinkin sinne yleisön keskelle. Kun heräsin siitä lattialta, siina oli rinki ihmisiä mun ympärillä katsomassa ja ihmettelemässä.

Voin laittaa vielä perään kolmannenkin, joka mua edelleen hävettää. Suutuin joskus humalapäissäni baarin pokelle, potkasin häntä buutsilla suoraan sääriluuhun ja paiskasin ulko-oven täysillä kiinni mennessäni. No se ovi oli suurelta osin lasia ja se lasi meni tietysti säpäleiksi. Jouduin menemään nolona takaisin sinne baariin selvittelemään miten maksan sen oven ja sain jonkun ihme itku-/hysteriakohtauksen enkä pystynyt oikein puhumaan enkä hengittämäänkään. Silloinen jätkäkaveri joutui tulemaan yli 10km päästä selvittämään sitä tilannetta ja lupasi vielä maksaa sen lasin.

Se tilanne jostain syystä hävettää mua edelleen, vaikka siitä on aikaa kulunut jo 10 vuotta.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat