Reiman kevätvaatteet

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Näin haalareita livenä ja netissä Keltaisessa Ketussa ja olivat aika erikoisia.

Onko nykyinen lastenvaatemuoti tuollainen todellakin? Olenko aivan kelkasta pudonnut kun minusta ne raitayläosat ja vaaleanpuna-vaaleaturkoosiyhdistelmät olivat aika mauttomia?

Kommentit (14)

Vierailija

Näin vilaukselta Reiman esitteen eikä näyttänyt olevan yksivärisiä haalareita ainakaan isommille. Yksivärisiä takkeja sen sijaan oli: vihreää, tosi ärhäkkää oranssia, turkoosia. Taaperoille oli täysraidallisia haalareita ja sellaisia, joissa oli tosi iso rapu edessä.

Vierailija

Muistatko oliko Kankaapäässä sitä raidallista baby-mallia? Minusta ne kuulostivat ihanilta, jos siis ovat vain sitä raitaa eikä mitään ihme lisäyksiä MISSÄÄN! :)

Harkitsin, että olisin ostanut ensi talveksi pojille Molon sateenkaaripuvut, mutta nyt kun kuulin näistä, niin en varmastikaan jaksaisi kevättä, syksyä ja seuraavaa talvea katsella raitoja. Parempi ostaa siis nuo, kun kerran nyt on itsellä raitakausi menossa! :)

Vierailija

Ei kyllä kummemmin iskeneet noi keltasen ketun mallit. Olen kuitenkin nähnyt ton pinkki raidallisen kokoraidallisena ja se oli kyllä tosi nätti. Oli vielä baby malli jossa ei tota vyötärökumilankaan. Mä kyllä ostaisin jos olis tyttö. Kovasti jännään millassia poikien mallit on.

Vierailija

Ihanaa kun jotain uutta, ne muut on niin samaa vanhaa. Eli Tuusiksen kanssa samoilla linjoilla. ;)

Muuten Tuusis, pitäisi tulla juuri babymallin haalarina sitä raitaa ja takkina kanssa. =)

Vierailija

prinsessa, joo kuulin että on tulossa, siksi sanoinkin että meille varmaan normaalihinnalla (jos vaan sokokselle tulee että saan henkilökunta alet...) ostan sen babyhaalarin ainakin, takkikin olisi kiva, mutta ei enää melkein 8v:lle, ja en tiedä kantsiiko n.2v:lle ostaa, ellen osta ensin isosiskolle.... noh, välikausiasuja ei varmaan tarvita yhtään joten saa sitten taas myydä niitä "tylsiä" pois ennekun haalii lisää :D

tuusis

Vierailija

ja siellä oli näitä raidallisia tecin keväthaalareita ja olivat mieletäni aivan ihania.varsinkin se ruskea/oranssi tuli ihan Molon sateenkaari väritys mieleen.

Vierailija

mutta tänään näin Jumbon JJ:ssä pari haalaria, oiskohan ollut Dahlia ja Pandanus (mitkä tuolla ketun sivuillakin on), niin ne oli ihan siedettäviä.

Itse haluasin kaksi vk-asua pojalle (nyt1v3kk) kevääksi, toisen niistä olin ajatellut olevan reimatec, joten mielenkiinnolla odotan mitä baby-haalareita tulee...

Vierailija

Ainakin ne Keltaisen ketun. Siis yök!

Mä tykkään, että ulkovaatteissa saa olla korkeintaan kahta väriä, joista toinen selkeästi pääväri. Lasten maku on sitten toinen juttu :-D

Vierailija

Mutta tuleeko muuta Reimaa, sen näkee sitten. Tuolla Keltaisessa ketussahan ei ollut kuin muutama haalari, ja Reimalla varmasti malleja tulee taas monia, toivoakseni myös niitä yksivärisiä/hillitysti kaksivärisiä. Kuopus (ainut haalarinkäyttäjä) ei kyllä varmaan uutta haalaria tarvitse (niiden kaapissa odottavien ulkovaatteiden lisäksi), tai tiedä häntä miten kivoja Reimalta vielä tulee.

Olen kyllä kovin pettynyt jos Reiman mallisto on tuollaista kautta linjan. Värikkyyttä kaipaan minäkin vaatteisiin, mutta mielellään yhtä väriä kerrallaan! Toivottavasti tulisi yksivärisiä takkeja, niitä minä ostaisin mielelläni meidän pojille. Voi olla että menee taas "ticketiksi" meidän takkiostot, ne ovat vaan malliltaan hieman liian leveitä isommissa kokoluokissa.

Vierailija

Mun mieleen olivat JUURI se raidallinen yläosallinen sekä varsinkin se pinkki turkoosi, musta kaikki muut oli "sitä samaa tylsää", mutta kiva että kaikki ei tykkää, musta onkin mukavaa ettei kaikilla ole samaa kun meillä :))

mä haluan sen raidallisen meidän 1,5v:lle jos sellanen tulee babymallina!

tuusis + 5muxua

Vierailija

Mäkin olin aidosti kauhistunut kun katselin Reiman haalareita Keltaisen Ketun sivuilla. Alkoi yhtäkkiä kummasti kiinnostaa PO.P:in yksivärinen takki + housut -yhdistelmä, vaikka olin etukäteen suunnitellut haalaria meidän puolitoistavuotiaalle. Reimoista tuli kyllä vahvasti mieleen oma lapsuus 80-luvulla, muistelen omat ulkovaatteni kutakuinkin tuon sävyisiksi...

Missä muuten olet jo nähnyt keväthaalareita livenä?

Vierailija

Juu mä kans kattelin niitä keltaisen ketun sivuilta ja ne raitayläosat oli ihan nounou... Erityisen hassuilta ne näyttivät, kun yläosa (eli raidoitettu osa) on niin lyhyt, eli katkeaa jotenkin kesken. En sitten tiedä miltä näyttää päällä, mutta ei nuo väriyhdistelmätkään ihan uponnu...

Rohkea veto Reimalta, mutta ei meille kiitos.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat