onko joku rempannut vaunun jousia

Vierailija

elikkä me ajellaan oran vaunuilla jouset pohjassa, vaunut 3vee vanhat... oralta sais jousia 2egee kappale. tuliskohan niistä mitään jos vaihtais. oralta sanoivat et pulteilla ja lukkomuttereilla vaan kiinni... mitenkähän käytännössä käy?

Kommentit (6)

Vierailija

Meillä on Emmaljungan 6 v. vanhoista vaunuista katkennut toinen jousi jarrusta.Voikohan sellaista saada uutta? Ja voiko sen laittaa itse paikalleen?

Vierailija

Onnistui helposti. Miehen käsivoimat riittivät mainiosti, vaikka tekeekin arkisin toimistotyötä. Maksavat muistaakseni 6 euroa, mutta turvallisuudestahan ei tingitä. Vaihdettiin molemmat, vaikka toinen vain katkesi.

Vierailija

että jouset on ihan helppo vaihtaa ite. vanhat niitit pois ja uudet sopivankokoiset pultit tilalle ja nimenomaan lukkomuttereilla kiinni, niin ei löysty niin helposti...

kuulostaa kyllä hyvältä, mut ihan kyselin et onko jollain käyttökokemuksia omahuolto toimenpiteen jälkeen, et onkohan toiminut. Oon ottanut kyl huoltoliikkeen (myyjäliike) kautta selvää, et jos operaatio menee pilalle, et saako sit ammattiapua pulmaan... meil on vaan tääl landella sellainen ongelma, et huoltoliikettä ei ole, joutuu lähtee toiseen kaupunkiin... tämäntakia ajateltiin kokeilla ekaks ite..

Vierailija

tuskin jälleenmyyjillä on varastossa... myyjäliike auttaa tai maahantuoja... oralle soitin suoraan (kun meillä on oran vaunut) ja sieltä saan hintaan 5 egee kpl... merkkikohtaisiahan ne jouset on. Kantsii olla tarkkana, et puhut myyjänkaa samoista jousista... oralla puhuivat nivelistä ja mä jousista, päästiin yhteisymmärrykseen... en nyt vain tiedä uskallanko ite vaihtaa vai meenkö myyjäliikkeeseen toiselle paikkakunnalle...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat