Tyttärellä alkoi menkat,

Vierailija

Onnea tytölle ja äidille :) !

Meillä tyttö 9v ei ole vielä alkanut mutta kunhan alkaa niin taatusti teemme jotain kivaa kaksin, juhlistamme sitä, vaikka menemällä kunnon "pullakahvit" juomaan tai syömään tms..Ainoa tyttö mulla, muut lapset poikia..odotan kovasti että tytön kanssa pääsemme tekemään tyttöjenkin juttuja, rintsikka ostoksille ym :).

Kommentit (3)

Vierailija

Muistan kun omat kuukautiset alkoivat (olin 12v), en uskaltanut kertoa siitä äidilleni. Äiti sitten sanoi joskus myöhemmin kännissä, että sinun kuukautisesi ovat tainneet alkaa? Jäipä mukavat muistot, ei tosiaan.

Oman tyttäreni kohdalla toimin toisin. Hän on tosin vasta 5v, mutta olemme puhuneet avoimesti jo nyt asiasta ja haluan, että hän ja poikani tietävät, että tämäkin on normaali asia elämässä.

Tuli hyvä mieli viestistäsi, kiitos :)

Vierailija

Tyttö on esikoiseni ja täytti juuri 13 ja on jo haikaillutkin menkkojen alkamista vaikka olen hälle sanonut, että kyllä ne vielä tulee ja niiden kanssa saakin sitten elää montakymmentä vuotta!

Leivoksien kanssa menen kotiin ja viikonloppuna mennään kahdestaan leffaan ja jätetään pikkusisarukset isän kanssa kotiin :-)

Vierailija

laittoi juuri viestiä. Onneksi ollaan asioista juteltu avoimesti :-) Mitähän kivaa sitä ostaisi tytölle "naiseksi tulemisen kunniaksi?" Onko teillä juhlistettu jollain tavoin menkkojen alkamista?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat