Hei te luovat ihmiset, AUTTAKAA! (5v. synttäreistä)

Vierailija

Tyttäreni täyttää huomenna 5v. ja juhlat on lauantaina aikuisille, muutama lapsi tulee silloinkin.

Mitä minä tarjoan siellä? En jaksaisi aina sellaista perus pulla-karjalanpiirakka-keksi-täytekakku-mehu-kahvi-linjaa, vaan jotain hieman erikoisempaa, ei nyt mitään älytöntä kuitenkaan...

Ja toinen ongelma. En tiedä millaisen kakun tekisin! Haluaisin tehdä jonkin hienon ja vähän erikoisemman, enkä ihan tavallista täytekakkua. Olen tehnyt aikaisemmin muumipappa-, niiskuneiti- ja muumimamma-kakut, mutta tytön pahin muumivillitys on mennyt ohitse ja nyt pitäisi keksiä jotain muuta.

Vielä yksi. Koristelu. Miten saan tästä asunnosta sellaisen hauskan näköisen tytön juhlia varten? Mietin jotain ilmapalloja, mutta tuoko se liikaa sitten sellaisen vappu-tunnelman? Miten muuten voisi koristella?

Vähän myöhässä olen liikkeella, myönnetään. :/ Huomenna tai perjantaina olemme menossa kaupoille, siihen asti on aikaa miettiä, että mitähän sieltä pitäisi ostaa.. Olen syvästi kiitollinen kaikista vinkeistä!!

Kommentit (9)

Vierailija

oli meilläkin 5 v. synttäreillä. Aikuisia varten on perinteisesti ollut voileipäkakku. Noloa tunnustaa, mutta nämä siis tekee mieheni kun itse en osaa, tai en viitsi opetella.

Vierailija

Tee sellainen talviprinsessojen ihmemaa, askarrelkaa valkoisesta ja harmaasta silkkipaperista koristeita, sitten jotain hopeakäätyjä tms. Ehkä sokerihuurrettuja marjoja ja hedelmiä vateihin? Sinne missä lapset eivät leiki, paljon kynttilöitä.

Aikuisille blinejä, herkkuja ennen kaikkea talvisaikaan ja helppoja tehdä.

Joku ehdotti tuota satulinnakakkua ja se sopisi mielestäni hyvin tähänkin teemaan=)

Oi joi, mä rakastan juhlien laittoa ja ideointia.

Vierailija

aiheeseen sopiva kertis liina pöydälle, ehkä lautaset prinsessa aiheiset?

Nimi-ilmapallot on hauskoja. Älä laita liikaa niin ei tule vappu fiilis.

Ja googletahan prinsessa kutsut, saat hienoja ideoita.

Ja hellapoliisi.fi sivuilta löytyy upeita ohjeita.

Vierailija

Vaikka pastaa, kinkkua, herne/maissi/paprika.

Pikkuisia leipiä: Savulohta, juustoa, kinkkua.

Miten olisi lapsille kakku vaikka linnan muotoon. Helppo tehdä ja koristella.

Vierailija

Itse olen ajatellut pitaa lettukestit! Siis lettuje, hilloa, kermavaahtoa ja ehkapa myos jaateloa . Olen tullut siihen tulokseen etta lapset ei niin kamalasti taytekakusta valita. Suolaiseksi teen pikkupizzoja ja lihapulla/viinirypaletikkuja.

Koristelut menee tuonne prinsessaosastolle tyton...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat