Clomit loppu apteekeista?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Elämä vastustaa oikein kunnolla. :( Kolmosta yritetty nyt vuosi - kesän lopulla älysin mennä gynelle, joka huomasi, ettei ovulaatiota ainakaan siinä kierrossa tapahtunut. Ja määräsi minulle syksyllä 3 kuuria Clomifenia. ehdin hakea apteekista kaksi purkkia - kolmannen ajattelin hakevani sitten, jos tarvitaan. Mutta lääke loppui kuulema yllättäen tukusta ja siksi myös apteekeista. Sain nimittäin tikutettua ovulaation niistä kahdesta ekasta Clmi-kuurista, mutta yrityksistä huolimatta ei vain tärpännyt.

Apteeksissa puhuivat, että joku korvaava lääke olisi tulossa viikolla 3 tilapäisesti ulkomailta - mutta siihenkin pitää vissiin sitten hakea taas eri resepti gyneltä. olen ymmärtänyt, ettei aivan korvaavaa tuotetta tuolle Clmille oiekin edes ole markkinoilla?

Mihin vaivaan Terolut-nimistä lääkettä määrättään?

Luin palstaa, ja huomasin, että joku kirjoitti homeopatiasta. onko kellän muulla kokemuksia sen avusta lapsettomuuteen?

Kiitokset kommenteistanne jo etukäteen:)

Kommentit (1)

Vierailija

korvaava lääke tuli.. clomhexal.. mut sekin oli loppu apteekeista.. ja tukustakin. viimekuussa ainakin.. :/ mut yks paketti löyty mulle.. kun soittelin 10 apteekkia läpi. kuulemma clomhexal on vastaava tuote, kun clomifen.

itse oon syöny terolutia kun ei ole menkat tullu.. 10 pvän kuurin jälkeen aina tuli "tyhjennysvuoto".. ja kuulemma se tukee raskautta.. jos on iha alkuvaiheessa.. ei ainakaan pahaksi ole. siitä onkni aikaa kun olet kirjottanu tänne.. joko on tärpänny? me ollaan vuosi yritetty.. ja marraskuusta asti syöty lääkkeitä.. (minä olen) ja piikkihoito alotettiin viimekuussa.. nyt ei o tietoa onks tärpänny.. pitäs ihan näinä päivinä selvitä.. jänskättää.. :)

:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat