Olenkohan raskaana? ov

Vierailija

Haluatteko veikata olenko raskaana?

Kiertoni on 28-32pv, useimmin 29 tai 30 pv. Olen ollut ilman pillereitä 8 kk. Rakasteltiin 10.1. aamulla. Viimeiset menkat alkoi 30.12. Ikää mulla 37v.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

itselläni kyllä näkyi heti neljännellä viikolla testissä positiivinen ja erilaiset oireetkin olivat joten kyllä se testi näyttää tuloksen...

Vierailija

Onkos sulla 34v. mitään raskausoireita? Mulla ei ole mitään muuta tavallisesta poikkeavaa, kuin että tunteet on erittäin pinnassa ja mieli ailahtelee ilosta kyyneliin nanosekunnissa. Silti mulla on voimakkaasti sellainen olo, että en ole raskaana.

t. ap

Vierailija

niin et ole raskaana. Ovulaatio on noin puolessa välissä kiertoa....eli josko olisitte naineet 14.1 olisi todennäköisempää onnistua

Vierailija

Tuutko kertomaan tänne teidän tuloksen, kun teet testin? Itse aattelin tehdä ekana mahdollisena päivänä, heti kun menkkojen pitäs alkaa, koska pelkään että siirrän menkkojen alkua tällä jännittämisellä...

Tänään on kovasti ovis-tuntemuksia.

t. ap

Vierailija

joskus jopa pidempään. Eli ap voi olla raskaana, jos ovulaatio on ollut rakastelupäivänä tai siitä 2-3 päivän sisällä. Joskus siittiöt voivat elää jopa viikon, mutta se on jo harvinaista.

Vierailija

Lainaus:

Ovulaatio on noin puolessa välissä kiertoa....eli josko olisitte naineet 14.1 olisi todennäköisempää onnistua

Itse raskautunut 2* kp 11, 1* kp 10 ja nyt ilmeisesti ultran mukaan vieläkin aikaisemmin.

Vierailija

Ap:lla ollut ke ja to kovasti himokkaita ovistuntemuksia, miestä teki mieli todella paljon. Viime yönä heräsin kovaan alavatsakipuun, joten ehkä ovulaatio on tapahtunut vasta nyt = en ole raskaana, koska rakastelusta on jo 6 vrk?

Vierailija

Ikää 34 v ja toista on yritetty nelisen kuukautta. Kierto samanmoinen kuin sulla ja viime menkat alko samana päivänä. Sekstailu on useamman kerran 10. päivästä lähtien...

Toivotaan, että meillä molemmilla nyt tärppäis=)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat