Mies ja nuorten naisten seura

Vierailija

Mielipiteitä kyselisin seuraavasta. 49v miesystäväni on sekä työssään että harrastuksessaan erityisen paljon nuorten naisten - harrastuksensa parissa erityisen timmien naisten - seurassa ja läheisessä kontaktissa. Mies on älykäs, "normaalia" paremmannäköinen, liikunnallinen, kohtelias jne.

Itse olen häntä muutaman vuoden nuorempi, norm.vartaloinen, kohtuullisen nätti mutten mikään katseitakääntävä vaan enemmänkin tavallisen mukavasti pukeutuva nainen.

Kysymykseni kuuluukin: jos mies on lähes kaiken aikaa erittäin viehättävien nuorempien naisten ympäröimänä, miltä hänestä mahtaa tuntua meidän tavatessamme. Nähdä ja olla tavallisennäköisen joskin mukavan naisen kanssa. Alkaakohan seksi ym. kyllästyttää, fantasioiko hän näistä "paremmista" naisista jopa seksiä harrastaessamme...

Saattaa kuulostaa typerältä, mutta tämä syö itsetuntoani melkoisesti enkä pysty asiasta puhumaan miehelle.

Kommentit (4)

Vierailija

tyhjäpäitä ja hyvännnäköisiä on maapallo täysi. Olipa vatsa kuinka timmi tahansa, niin se jokin täytyy olla. Ulkonäköön turtuu nopeasti. Se alkaa suorastaan jopa kyllästyttää ja aidot ihmiset kiinnostaa.

Vierailija

Yksinään riitä ainakaan minulle. Samanlainen tilanne pitkälti itselläkin, töissä ym. paljon kaikenlaista naista pyörii lähellä. Ainoa mikä saa pään oikeasti pyörälle on melkein vaimon ikäinen ja ihan perheen lähipiirissä.

Mutta kaikki riippuu kaikesta: saako mies riittävästi kotona ja sitä mitä haluaa? onko seikkauilunhaluinen? Onko ns. panomies joka nai kaikkea mikä liikkuu?

Taidat itse parhaiten tietää missä mennään sen hepun kanssa.

Tosin aika usein näkee pariskuntia joissa puolisot ei todellakaan tiedä toistensa pimeistä puolista yhtään mitään vuosien yhdessäolosta huolimatta.

M42

Vierailija

Tarkennan nyt vielä, että olemme seurustelleet vasta muutamia kuukausia ja asumme omissa asunnoissamme. Tämä mies ei ole "panomies" vaan aivan muuta. Ja kyllä, seksielämämme on niin aktiivista kuin se voi tässä tilanteessa olla, kun joka päivä emme pysty näkemään. Tyytyväiseltä tuo vaikuttaa, mutta mene ja tiedä ja todellakaan näin lyhyen tuttavuuden ja yhdessäolon perusteella erittäin vaikea tuntea toista kovinkaan hyvin...

t. alkuperäinen

Vierailija

alkaa pitää asiaa ihan normaalina ja tavallisen jo hieman väsähtäneen olemuksen omaava nainen voi tuntua oudolta ja sellaiselta, joka ei kunnioita itseään ja miestään niin paljon, että pitäisi itsensä kunnossa. Monet tuntemani naiset ovat hyvässä kunnossa ja löllövatsa puuttuu, vaikka raskauksia parikin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat