Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, jonka mielestä Ticket to heaven on niin kamala haalarin

Vierailija

nimi että en siksi voi hankkia ko.haalaria lapselle??

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Lainaus:

meilläkin kyseisen valmistajan haalareita ja tosiaan ovat hyvin tiukasti maanpäällä ja myös ainoina kuivina, kun noustaan lammikosta. uskomatonta keskustelua, etenkin vertaukset enkelilapsiin. eiköhän nämä asiat ole täysin eri planeetalta.

Mullekin tulee ekana päähän sellainen tilanne, että lapsi juoksee iloisena auton alle ja äiti huokaa: "no, onneksi sillä oli Ticket to Heaven..." En varmaan pystyisi ostamaan tuota haalarimerkkiä, mielleyhtymä on niin voimakas!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Mulle se on vaan vaatteen merkki, ei muuta. Omituista jos joku jättää pelkän nimen takia ostamatta haalarin (siis jos muuten tykkäisi.) Itse tykkään ko. haalareista, koska ovat yksivärisiä.

Punapersepaviaani, jos se olisi hyvä. ja kertoisit sitten puistossa, että "Juu, tuo on punapersepaviaani. Tosi kestävä!"

Nimittäin jos olisi myynnissä tosi hyvä ja nätti haalari jossain Saiturinpörssissä tai Tarjoustalossa jossa lukisi päällä (pienellä toki mutta kuitenkin) "Saiturinpörssi" tai "Tarjoustalo" niin olen 100-varma ettei lähes kukaan aaveemamma ostaisi sitä koska "se nyt vaan on hyvä...nimellä ei ole väliä...".

Vierailija

80-luvulla lastentarvikeliike nimeltä Rape.

Lainaus:

Eihän se oikein maailmalla menestynyt suomalaisten markkinanerojen yritys myydä RAPE-näkkileipää. Missä vika? Yhtä hyvä nimi on tälläkin tuotteella.

Vierailija

mutta muistanko väärin, että Porissa olisi ollut 80-luvulla kuulokojeita sun muita apuvälineitä myyvä kauppa, jonka nimi olisi ollut AIDS?

Vierailija

katsohan ko.merkin laatua mieluummin! ovat todella hyvät ja kestävät haalarit.

Itse en voi sietää remun, reiman enkä varsinkaan travellen kamalia juntin näköisiä haalareita, en vaikka miten testeissä kestäisivät yhtä hyvin kuin ticket.

pidän ticketin väreistä ja kuoseista. Mutta se kestävyys, ja laatu miten tuotteet on tehty on tärkein. that´s why ticket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

itsekään en tuota haalaria ikinä laittaisi. samoin kaikki muut vaatteet missä viitauksia enkeleihin eivät käy

Kuudennella kuulla synnytin kuolleen vauvan ja kaksi keskenmenoa kokeneena ajatus vaan puistattaa

Vierailija

Olin samaa mieltä kanssasi pitkään. Mutta sitten kun huomasin, että Reima ei tee enää Peuharia ja en löytänyt lapselle kunnon pakkashaalaria, niin olen ostanut Ticketin meillekin.

Vierailija

Lainaus:

Se on yhtä paha kuin:

- 12 pikku valokuvan kehys jossa keskellä lukee "My angels first year" ja

- ristiäisilmoitus jossa lukee "enkelilapsemme sai nimekseen..."

Nimimerkillä: enkelilapsen äiti (ihan oikean sellaisen)

Aivan samaa mieltä!!

Vierailija

Mulle se on vaan vaatteen merkki, ei muuta. Omituista jos joku jättää pelkän nimen takia ostamatta haalarin (siis jos muuten tykkäisi.) Itse tykkään ko. haalareista, koska ovat yksivärisiä.

Vierailija

En usko että ticketin haalarin ostaminen on tiketti taivaaseen, mutta nimen kuullessani tulee assosiaatio lapsestani ja kuolemasta samassa ajatukessa ja se on niin inhaa, että ei kiitos mulle sitä haalaria.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat