Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko adidaksen goret hyvät?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

ostin pojalle kevääksi stockalta adidaksen goret, kun oli niin halvat (hintaa jäi 16€) ja varttakin vähän löytyi. Mutta toimiiko ne hyvin. Itsellä kokemusta vain Vikingeistä, jotka on meillä ainakin ollut loistavat...

Kommentit (5)

Vierailija

On ainakin olleet hyvät ne meillä pienemmällä olleet nauhalliset Addut kuin isommalla olleet tarralliset Addut. Molemmat Stockan hullujen päivien mallistoa.

Sen sijaan varmaan kahdet 10 parista Vikingin goreja on ollut meillä huonot - toiset oli vuotavat lenkkarit ja toiset vuotavat talvikengät. Jälkimmäiset ovat tuntuneet olevan muutakin kuin yhdet huonot yksilöt, mitä tätä palstaa on seurannut. Talvikengissä on ollut Vikingillä yllättävän paljon reklamoitavaa. Silti uskaltauduin Stockan alesta ostamaan Vikingin välikausikengät pojalle, kun sanoivat, että niistä ei ole tullut niin reklamaatioita kuin talvikengistä.

Vierailija

JA täytyy sanoa, että olen ollut tosi tyytyväinen. Nyt 5 vuotiaalla käytössä nuo tarraversiot ja ne on kyllä hyvät, kun saa ne itse esim. päiväkodissa jalkaansa.

Vierailija

jotka ostin viime keväänä alesta. On ollut muuten tosi hyvät (jalat on pysynyt aina kuivina), mutta noissa nauhoissa meinaa mennä hermot niin mulla kuin pojalla. En aio enää hänelle nauhakenkiä ostaa ennen kuin oppii itse ne solmimaan...

Vierailija

Meillä on ollu yhdet Adidaksen goret ja ihan hyvin on toiminu (saattaa olla samat kuin ostamasi, koska ne olivat hullujen päivien jämiä).

Kaksi seikkaa mistä en oo tykänny; kengissä on kolme tarraa, ja poika ei malta avata kaikkia jotta saisi jalkaan... Kengissä on myös melko paksu ja jäykkä pohja.

Mutta vedenpitävyydeltään hyvät ja muutenkin noilla on kaksi välikautta ihan tyytyväisinä tallusteltu :) Joten ei huono 16 euron ostos!

Vierailija

Ei siis mennyt hukkaan ostos. Goret on nauhalliset, pienten mallia. Jospa tuo jalan kasvu hidastuis ja sopisivat edes kevään... Meillä on kyllä Vikingit pitäny varpaat kuivina, tosin kokemusta vain (vai sanoisinko jo, kun lapsi on vasta 1v3kk) 3 parista. Ilman kumppareita ollaan pärjätty mainiosti, vaikka ulkoitu säällä kuin säällä. Toivottavasti nämäkin toimii hyvin.:)

Uusimmat

Suosituimmat