ensi talvea varten: mikä on lämpimin toppahaalari 2,5 vuotiaalle pk-seudulle?

Vierailija

Jos löytäisin vielä alesta jonkun sopivan, tai sitten syksyä varten. Osaan sitten hyökätä kauppaan ostamaan oman ajoissa ennenkun koot loppuu. Lämmin, ja nimenomaan haalaria olen ajatellut. Onko käyttökokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija

on tosi lämpimiä, meillä ollu sellaiset kahdella pojalla jo vuosia ja lämpimimmät haalarit mitä löytyy.

Kaveri vannoon T2H baby baggien nimeen, siinä on fleecevuori.

Vierailija

Jopa niinkin lämmin että ei ole voinut montaa kertaa talvessa käyttää täällä eteläisessä Suomessa.

Itse panostan mielummin toppavaatteisiin jotka kestäisivät kosteutta. Lassieta (edelleenkin) ja Lenneä meillä suositaan. Jonathania ollaan myös käytetty, mutta ei minun suosikkini.

Vierailija

tai ainakaan itse en ole löytänyt. Samanikäiselle olen metsästänyt kokoa 104 kissojen ja koirien kanssa (tuo koko tuntuu kylläkin loppuneen kaikissa merkeissä).

Vierailija

..'vannon' Lassien nimeen! Itse ostin ensi talvea varten Lassien Goretech-puvun Citymarketisa, maksoi 50e (ovh 65e).. Lassiella vaan on montaa mallia ja erihintaisia haalareita, ne halvimmat eivät ole nättejä eivätkä tietysti yhtä kestävistä materiaaleista tehtyjä ja itse halusin nimenomaan goretech-ominaisuudella varustetun haalarin = pitää vettä mutta hengittää ja se tärkein eli kestää peppumäenlaskua ;-).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat