Jessus että toi työkaveri risoo mua!

Vierailija

Oon yrittänyt olla ärsyyntymättä, mutta en voi ärtymykselleni mitään. Olemme kollegoja, joiden tulisi jakaa keskenään työt, mutta hän ei tee mitään! Surffailee netissä ja käy tupakalla. Nyt joku sanoo, et oothan säkin täällä työajalla, mutta pakko oli tulla johonkin purkaa tätä. en ymmärrä, kun esimies ei puutu asiaan, vaikka näkee sen. Olen itse saanut häneltä paljon kiitosta hyvin tehdystä työstä ja joustamisesta, mutta ärsyttää, kun olen jatkuvasti valtavan työtaakan alla vain siksi, että toinen ei tee mitään! Kaikki sisäiset asiakkaatkin kääntyvät nykyään minun puoleeni, koska ovat varmasti huomanneet, että mitään ei tapahdu, jos odottaa kollegan hoitavan asiat. Hän ei saa suutaan auki palavereissa eikä saanut edes yhtä dokumenttia aikaiseksi. Esimies teki sen sitten (eikä kuulu kyllä hänen hommiinsa) kun toinen ei vaan saa tehtyä. Huoh! Kiitos jos jaksoitte lukea, helpottaa, kun saa johonkin purkaa, kun ei tätä voi täällä töissä ääneen sanoa.

Kommentit (1)

Vierailija

Kollega omii kaikki työt ja minä pyörittelen peukaloita päivät pitkät. Ottaa sekin päähän, kun ollakseen niin pätevä. Minä olen varmaan hänen aputyttönsä.

Sinun kannattaa ehdottaa jotain selkeää työnjakoa, jossa voit keskittyä pelkästään omiin töihisi ja antaa hänen tehdä omiaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat