Romanit puhuttaa taas !*!*!

Vierailija

Meil kävi kovin paljon romaneja asiakkaina. Osaan niistä tutustu vuosien aikana hyvinkin.

Tuol toisessa ketjussa oli negatiivista juttua ja kyllä mäkin voin rehellisesti sanoo että niitä kaikkea vilppiä yrittäviä kävi meilläkin.

Kerran yksi tuli ja otti pari askia tupakkaa. Mut kappas vaan oli lompakko jääny autoon. En tietenkään antanu askeja mukaan autolle, vaikka jaksoi keksiä jos jotakin sepostusta. Poika meni autolle ja auto lähti, tollasta moni teki.

Kerran vietiin yhen meijän työntekijän nokan edestä tupakka-askit.

Parhaita oli ne, jotka alko veivaan rahan kanssa ja jos siihen veivaamiseen lähti mukaan niin lopulta huomas et melki ilmaseks oli tavara lähteny.

Mut meillä kävi niitä oiekesti tosi fiksujakin romaneja asiakkaana. Hauskinta oli se että meillä kävi veljekset. Toinen tinki ja tinki ja valitti kaikesta. Perkele kun kaikki oli aina huonosti sen kohalla.

Mut sitte kun sen veli tuli niin ei penniäkään koskaan tingannu vaikka teki meijän mittapuun mukaan isoja kauppoja. Se oli yks mukavimmista romaneista jonka oon tavannu.

Kun olin muksu niin meillä oli joitakin romaneja perhetuttuina. Esimerkiksi Markus Allan jos vielä sen laulajan muistatte, kävi meil usein. Läheisen ihmisen sisko oli naimisissa yhden puoliksi(?) romanin kanssa ja paljon olin tekemisissä niitten lasten kanssa.Niillä oli liikeyrityksiä Hesassa ja tulivat loistavasti toimeen.

Onneks oon saanu tutustua ystävällisiin ja kivoihin romaneihin ettei oo jääny pelkkää huonoo kuvaa romaneista

Poistakaa nyt sitten tääkin.

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat