Onko paikalla pettäjiä?

Vierailija

Tulitteko jätetyksi ja onko mielestäsi tämä ajatusmalli oikein, että jos pettää kerran niin pettää aivan taatusti uudelleenkin. Ja että kerrasta vaan pihalle?

Itse hämmästelen, että ihmiset ovat valmiita heti luovuttamaan.

Eri asia on kokonaan sitten se, jos on harkitusti pidempään jatkunut tämä pettäminen. Kertaluontoinen pettäminen on erikseen.

Kommentit (4)

Vierailija

samoilla linjoila edellisen kanssa (2/3)

edellistä miestäni petin lopuksi surutta ja useasti koska siitä suhteesta vain puuttui se jokin perinpohjaisen luottamuksen lisäksi. se suhde oli tuhoon tuomittu sen jälkeen kun mies petti tuttunsa kanssa ja vaikka muka katui, homma kaatui lopuksi omaan mahdottomuuteensa.

ei siinä suhteessa ollut enää edes mitään kipinää, liekö koskaan ollutkaan, tuo vain antoi hyvän tekosyyn ryssiä homma kunnolla jotta se loppuisi.

kumpikaan ei varmaan oikasti kunnioittanut toista tai halunut varmaan panostaa oiekasti, eihän silloin tekisikään noin toiselle.

mies kyllä itki ja ruikutti perään, halusi muuttaa kaiken ja tehdä kaiken niinkuin minä olisin halunnut, mutta se vaan oli liian myöhäistä siinä vaiheessa. hänellä oli ollut jo mahdollisuus osoittaa välittämisensä ja arvostamisensa, mutta kosak hän missasi sen, ei minua surettanut enää pätkääkään repiä itseni irti siitä tukahduttavasta suhteesta.

nykyise mieheni kanssa en edes ole ajtellutkaan pettämistä, meillä vain on ihan erilainen kemia ja se riittää niin hyvin ettei tarvitse hakea ulkopuolista jännitystä elämään. jos se yllätyksekseni tapahtuisikin, olis se kyllä aikalailla lopun enne aiempien kokemusteni perusteella. pettäminen jättää vaan niin ison aukon ja loven suhteeseen, että minä en ole koskaan onnistunut suhdetta jatkamaan sen jälkeen, yrityksistä huolimatta (yhteensä 3 suhdetta loppunut pettämiseen minun kohdalla).

ja humala nyt ei ole mikään selitys tosiaan, koskaan en ole "tahtomattani ja vahingossa" löytänyt itseäni toisen ihmisen sängystä vaikka olisin kuinka humalassa ollutkin.

Vierailija

Mielipiteitä muuten. "Jos pettää kerran niin pettää toisenkin kerran". --> kyllä uskon että näin on jos kyse on samasta parisuhteesta eikä se syy joka on johtanut pettämiseen ole muuttunut/poistunut. Esim. petin vahingossa kun olin juonut liikaa viinaa ei ole tosiaankaan mikään oikea syy vaan alla on jotain muuta. Sen sijaan uudessa parisuhteessa ei entinen pettäjä välttämättä petä sen enempää kuin kukaan muukaan.

Vierailija

En tullut jätetyksi - sen sijaan jätin silloisen mieheni (yhdessä tuossa vaiheessa 12v josta naimisissa 8v). Petin koska olin jo pitkään halunnut suhteesta pois mutta mies oli niin nyhverö että halusi koko ajan vain yrittää ja yrittää. En saanut lähdettyä niin etsin sivusuhteen (tosi aikuismaista joo...). Saatuaan tietää pettämisen mieheni halusi vaan keskustella ja tietää mitä HÄN voisi tehdä paremmin etten pettäisi uudelleen. Että minkälaisia haluja ja toiveita MINULLA on joihin hän voisi paremmin vastata. Voi jösses...

Juuri tuo nyhverömäisyys oli yksi asia jota en hänestä kestänyt. Ei minkäänlaista omanarvontuntoa. Jos mies olisi edes tässä huutanut ja raivonnut ja uhannut erolla niin ehkä voisimme olla vielä yhdessä. Koska hän halusi tässäkin asiassa vain ymmärtää koska "sä olet niin ihana" niin tajusin ettei hän koskaan rupea arvostamaan itseään tosissaan. Lähdin 3kk kuluttua.

Vierailija

jos se ensimmäinen kertakin pettämisessä on onnistunut, on paljon helpompaa lähteä uusimaan homma, varsinkin jos huomaa ettei se nyt niin kamala juttu sille toiselle ollutkaan eikä kakki siihen kaatunutkaan.

eli karhunpalveluksen tekee tavallaan jos liian helpollä antaa anteeksi kaiken petturille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat