Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskauden niukka verenvuoto?

Vierailija

Onko raskaus jatkunut kuitenki normaalisti? Kuinka pitkään teillä on verta tullut? raskaana olen ja nyt olis menkkojen aika ja tulee ihan vähän tuhrua.. Normaaliako?

Kommentit (4)

Vierailija

Kaikilla on hankaluuksia ollut lasten saannista, jokaisella keskenmeno ja monella muita vaivoja, osalla jo lapsia ja osa yrittää ensimmäistään niinkuin minä.

Mutta älä vielä tule. :) Odota nyt rauhassa, on ihan suuri todennäköisyys että kaikki onkin hyvin. Muistaakseni joka kuudennessa raskaudessa on verenvuotoa.

Tai saat toki tullakin, siellä ymmärretään noiden pelkojen päälle, eli jos tekee vain mieltä keventääkseen tulla juttelemaan niin tervetuloa. :) Meitä ei ole montaa ryhmässä, niin kaikki oppii sitten tuntemaan ja tsempataan toisiamme. :)

virvaliekki

Vierailija

Ei pysty ultraamatta sanomaan. Siskolla tuli tuhrua kk aikaan, mutta minulla km alkoi tuhrulla.

Mene ultraan jos huolestuttaa. Tai sitten odota vko12 ultraan jos vuoto ei ylly (nimittäin itsellä se vuoto oli lopulta aika runsasta, vaikka voi se jäädä vähäiseksi jos keskenmeno keskeytyy).

ikävä kyllä muuta en voi sanoa. Jos käy huonosti, tervetuloa vauvakuume-puolen Haahu-ryhmään. Mutta toivotaan parasta! :) Koita olla rauhassa.

Vierailija

kaveria vastaavasta vuodosta rauhoittelin mutta kävi ilmi että hänellä vauva oli kuollut kohtuun tuon tuhruttelun aikaan vaikka ei isompaa vuotoa tullutkaan :(

Uusimmat

Suosituimmat