Lipstick Jungle, mitä tykkäsitte?

Vierailija

Mun ei ainakaan tarvi enää kattoo toista jaksoo, melkoista kuraa... Ne naiset vaikutti tosi tylsiltä tapauksilta ja tuollainen pettäminen ei myöskään herätä hirveästi sympatiaa roolihahmoa kohtaan. Sinkkuelämästä tykkäsin, se oli ainakin hauska ja henkilöihin saattoi jotenkin samaistua. Miten niillä eukoilla oli muutenkin aikaa pyöriä keskenään koko ajan, missä välissä se yksikin niiden lastensa kanssa on?

Kommentit (12)

Vierailija

katsella välillä sarjoja, joissa elämä on aivan toisenlaista kuin omani, korvatulehduskierteessä olevien lasten kanssa ulkona vesisateessa kauppakasseja laahaten. On niin mukava katsoa Nykin pintaliitoa ja unohtaa omat nurkissa pyörivät villakoirat hetkeksi. Ettekö mammat saaneet ihan tarpeeksi samastua Tahdon asian ja Harvoin tarjolla henkilöihin? Teiden pohjaltahan ne tyypit hyvin pitkälti oli rakennettu.

Vierailija

eikä niistä naisista oikein erottanut persoonaa. Ne kaksi valkoista naista olivat niin samannäköisiäkin, etten aina erottanut kummasta olikaan kyse.

Vierailija

En ihmettele, ettei tuota sarjaa kovin kauan tehty. Mitä järkeä yrittää tehdä miljoonaa Sinkkuelämä- kopiota, oli se toinenkin samanlainen sarja, jonka nimeä en muista. Ei pysty millään lailla samastumaan johonkin huippumenestyvään huippunaiseen, jota miljonääri yks kaks alkaa liehitellä ja lennättää ympäri maita ja mantuja jne. Pitäisi kai olla sitten itse sellainen hyvin menestyvä tyyppi, että jaksaa katsoa ohjelmaa menestyvien tyyppien pikku ongelmista. Koska mitään viihdykettä tuosta ei saanut, ei hauskaa tai älykästä dialogia tai mitään sisältöä, minkä vuoksi muita ohjelmia katson.

Vierailija

olen seurannut canalilta, ja kun näin ton ekan jakson niin lopetin katsomisen siihen. Joskus sitten kuitenkin myöhemmin satuin avaamaan telkkarin just kun oli menossa, ja aloin katsomaan ja se olikin ihan ok. Eli kyllä se tuosta vähän paranee, ei kannata heti heittää kirvestä kaivoon :)!

Vierailija

Lainaus:

katsella välillä sarjoja, joissa elämä on aivan toisenlaista kuin omani, korvatulehduskierteessä olevien lasten kanssa ulkona vesisateessa kauppakasseja laahaten. On niin mukava katsoa Nykin pintaliitoa ja unohtaa omat nurkissa pyörivät villakoirat hetkeksi. Ettekö mammat saaneet ihan tarpeeksi samastua Tahdon asian ja Harvoin tarjolla henkilöihin? Teiden pohjaltahan ne tyypit hyvin pitkälti oli rakennettu.

Vierailija

canal+ olen katsonut muutaman jakson.

Mutta tulee sellainen tunne, että on jotenkin väkisin tehty sarja. Roolihahmot on melko tylsiä.

Vierailija

Lainaus:

En ihmettele, ettei tuota sarjaa kovin kauan tehty.

Toisella sarjalla tarkoitit ehkä Cashmere Mafiaa, joka taisi jäädä yhteen kauteen. Onko tän uudenkin teko siis lopetettu.

Ei ihan vakuuttanut, ehkä vielä pari osaa voi katsoa, jos ehtii, sitten tietää, jaksaako jatkaa. (Täydellisten naisten eka osa oli mielestäni kuraa, toinen jo hyvä, ja sittemmin olen ollut ihan koukussa)

Mutta tosiaan. S.I.T.C on jo kerran onnistuneesti tehty, ei kannata enää lypsää sitä lehmää.

Vierailija

Lipstickin luin kirjana, ihan ok. Eilen katsoin sarjaa muutaman minutin, ihan kuraa.

Cashmere mafiaa katsoin lähinnä vaatteiden yms. takia.

Teennäisiä ovat molemmat sarjat, ei voi mitään.

Vierailija

Lainaus:

Lipstickin luin kirjana, ihan ok. Eilen katsoin sarjaa muutaman minutin, ihan kuraa.

Cashmere mafiaa katsoin lähinnä vaatteiden yms. takia.

Teennäisiä ovat molemmat sarjat, ei voi mitään.

LJ on tosi epäonnistunut. Siitä on kuitenkin jostain syystä menossa toinen kausi.

Vierailija

Ehkä odotukset olivat liian kovat, koska ei juuri sytyttänyt! Saatan katsoa seuraavan jakson jos ehdin ja muistan. En kuitenkaan sen takia järjestä katseluaikaa tai tallenna sitä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat