Emmaljunga Twin city cross vs. Brio Double wave

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen ajatellut ostaa näistä toiset rattaat vastasyntyneelle ja vajaa 2-v. sisarukselle.

Onko rattaissa eroa siinä, miten pitkä lapsi mahtuu hyvin istumaan kuomun alle tai onko istumatilavuudessa muuten eroa?

Kertokaa plussoja ja miinuksia rattaista! Kummat on paremmat?

Kommentit (1)

Vierailija

Itselläni ei ole varsinaista arjen käyttökokemusta näistä, mutta kaupassa olen kokeillut. Lopuksi päädyin kuitenkin käytettyihin Brion Twinetteihin, kun meillä sisaruksilla suuri ikäero ja tarvitsin rattaat vain satunnaisiin pitkiin lenkkeilyihin lasten kanssa.

Mutta siis ostaisin merkkinä mieluummin Briot kuin Emmaljungat siitä syystä, että Briojen huolto pelaa paremmin. En ymmärrä, miksi Emmaljungia näkyy niin paljon, kun olen lähipiirissäni huomannut, kuinka työlästä niihin on saada mitään varaosia. Renkaita ei esim. saa Lastentarvikkeesta, joka on niiden maahantuoja. Ja renkaathan ovat juuri se kuluvin osa rattaissa! Palvelu muutenkin siellä mielestäni nihkeää näiden Emmaljungien kanssa.

Itse olen ollut tosi tyytyväinen aina Brioihin ja ainakin täällä Pääkaupunkiseudulla Vauvatalo Johannan palveluun huollattaessani omia Briojani.

Tässä nyt vähän aiheen vierestä, mutta kuitenkin...

Tsemppiä vaunuostoksille!

Nalle ja poika 3v10kk ja tyttö 11,5kk

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat