Montako kalapuikkoa syö... ov

Vierailija

3-4 -vuotiaat poikanne?

entä

6-8- vuotiaat?

Ja entäpä nuo hurjat 13-vuotiaat...?

Käsittämättömältä tuntuu että 13-vuotiaan pojan pitäisi pärjätä koulupäivä KOLMELLA kalapuikolla... Siis tämäkö on hyvinvointivaltiomme??? Meidän

4-vuotias poika syö yleensä 4-5 kalapuikkoa, ja on vieläpä painonsa suhteen miinuskäyrällä...

Kommentit (15)

Vierailija

Tosin olipa ruumiillista työtä tekevälle sukulaismiehellekin tarjottu työpaikkaruokalassa vaan 6 lihapullaa... Maksa siitä sitten yli 5€.

Vierailija

Lainaus:

..ja sitä pidetään normaalina?? Eikö joku 2-3 olisi sopivampi määrä? Meillä on sopusuhtainen 2-vuotias ja hän syö yhden kalapuikon+yhden perunan. En nyt väitä että kaikkien lasten pitäisi tehdä näin, mutta kun katsoo naapurin pontsoa jolla maha jo roikkuu (samanikäinen), huomaa kyllä miettivänsä annoskokoja varmaan tarkempaan kuin osa ihmisistä. Hauskaa tässä on se että minä olen suorastaan lihava ja naapurin pojan äiti taas todella laiha.

ei tulisi mieleenkään syödä 8 tai yli, kuten monet tuntuvat pitävän normaalina!

Vierailija

Ýksi kalapihvi on monta kertaa isompi ja täyttävämpi kuin kalapuikko.

6v poikani syö ainakin 5 kalapuikkoa, mutta jaksaisi syödä yhden sellaisen kalapihvin, jota tämä 13-v poika otti 4. Lisäksihän siinä on perunaa, raastetta, näkkäriä, maitoa.

Vierailija

..ja sitä pidetään normaalina?? Eikö joku 2-3 olisi sopivampi määrä? Meillä on sopusuhtainen 2-vuotias ja hän syö yhden kalapuikon+yhden perunan. En nyt väitä että kaikkien lasten pitäisi tehdä näin, mutta kun katsoo naapurin pontsoa jolla maha jo roikkuu (samanikäinen), huomaa kyllä miettivänsä annoskokoja varmaan tarkempaan kuin osa ihmisistä. Hauskaa tässä on se että minä olen suorastaan lihava ja naapurin pojan äiti taas todella laiha.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat