Mistä oulun seudulta saa juhlavaatteita xxl-kokoiselle naiselle?

Vierailija

Perus seppälät, lindexit ja kappahlit kyllä löydän, mutta sieltä ei löydy vaatteita. Nyt tarvitsisin oikeasti juhlavia vaatteita, mutta mistä ihmeestä löydän?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

ja antaa samalla mitalla takaisin.

Kyllä tähän maailmaan mahtuu monenlaista tallaajaa, miksi ottaa ongelmaa toisten painosta. Jokaisella lienee omassa elämässään riittävästi pohdittavaa.

Veikkaan että nettikiusaajat ovat olleet koulukiusaajia tai heidän uhrejaan.

Kiusaajat ovat vittumaisia lopun elämäänsä ja uhrit näkevät nettipalstan mahdollisuutena purkaa pahaa mieltään ja kostavat.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

näin isona naisena voisin sanoa että meillä on tuplasti enempi hauskaa kuin teillä miniälyiset ja omaan napaansa tuijottavilla ns.laihoilla..olen kokoa 50 ja minulla ei ole koskaan ollut tylsää:)

Pikemminkin päivnvastoin, me normaalikokoiset (34/36) emme ole turvottaneet itseämme laardiläjiksi, ja niinpä päähänkin mahtuu muuta kuin silavaa.

Vierailija

Lainaus:

näin isona naisena voisin sanoa että meillä on tuplasti enempi hauskaa kuin teillä miniälyiset ja omaan napaansa tuijottavilla ns.laihoilla..olen kokoa 50 ja minulla ei ole koskaan ollut tylsää:)

Pikemminkin päivnvastoin, me normaalikokoiset (34/36) emme ole turvottaneet itseämme laardiläjiksi, ja niinpä päähänkin mahtuu muuta kuin silavaa.

Vierailija

Vierailija

Lainaus:

Perus seppälät, lindexit ja kappahlit kyllä löydän, mutta sieltä ei löydy vaatteita. Nyt tarvitsisin oikeasti juhlavia vaatteita, mutta mistä ihmeestä löydän?

Parikin liikettä joissa myydään isoja kokoja

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat