Voiko lapset viedä jäähalliin luistelemaan ilman aikuisen seuraa?

Vierailija

.

Kommentit (8)

Vierailija

Neljävuotias - ja kuusivuotiaskin - on äkkiä isompien jaloissa ja törmäämässä muihin luistelijoihin tai vaikkapa aitaan. Siinä tarvitaan siis aikuista likelle, että ehtii hätiin!

Siitä tulee kuulkaa äkkiä pahaa jälkeä, kun teinit törmää täpöillä eteen hortoilevaan neljävuotiaaseen.

EI siis noin pieniä ilman valvontaa jäälle.

Lainaus:

ei ainakaan meidän jäähalliin.

Jollei pienestä kaatumisesta heti itke, niin luulisi pärjäävän. Sattuuhan niitä kaatumisia isommillekin lapsille ja itkevät.

Vierailija

Ajattelin, että pärjäiskö 6v ja 4v kahdestaan siellä jäällä muitten lasten/aikuisten seassa, jos katselen niitä siitä lasin läpi?

Kun en itse osaa luistella, enkä tiedä ketään tuttua joka vois mennä mukaan. Ovat olleet ulkojäällä luistelemassa, mutta kun ne jäät sulaa.

Isompi varmaan pärjää, mutta mitenkähän nuorin, osaa kyllä kävellä luistinten kanssa. Ja mitä sit jos kaatuu ja jää itkemään, miten saan sen sieltä jäältä haettua pois?

Mites ootte toimineet, vai jääkö luistelu opettelematta?

Vierailija

jos osaavat luistella ja nousta ylös jos kaatuvat.

viime talvena olin viimeisilläni raskaana ja vein tuon ikäiset hyvin luidtelub taitavat noin luistelemaan.

eikä saa tosiaan mennä kengillä - ei mielellään edes siihen vaihtoaitioon, ettei mene taitoluistelijoiden terät hiekasta pilalle...

Vierailija

ei ainakaan meidän jäähalliin.

Jollei pienestä kaatumisesta heti itke, niin luulisi pärjäävän. Sattuuhan niitä kaatumisia isommillekin lapsille ja itkevät.

Vierailija

Olen nähnyt kolme ja neljä vuotiaita jotka luistelevat niin että "mummo" katsoo reunalla, mutta en sinuna veisi jos on noin itku herkkä tapaus. Pitää olla itsellä halua nousta ylös ja yrittää uudestaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat