Englantia lapselle?

Vierailija

Meidän eskarilainen olisi kauhean kiinnostunut oppimaan englantia. Koululla olisi jopa englannin kerho, mutta koska se on iltapäivisin ja hoidan lapsen kotona, ei minulla ole mahdollisuutta viedä sinne pienempien päiväuniaikaan.

Tuo on nyt jo koko syksyn kärttänyt, että haluaa oppia englantia. Löytyisikö täältä kokemuksia lasten englannin "opiskelusta"? Osaan itse englantia, mutta kaipaisin jotain kirjaa, tietokonepeliä, videota tms. avuksi.

Onko kenelläkään kokemuksia Hooked on English paketista. Luin siitä ennen joulua jostain lelukatalogista ja oli mielestäni liian kallis (n.150euroa) ja nyt löysin jostain saman hintaan 69,- Kannattaisiko sen osto?

Kommentit (5)

Vierailija

Olen kyllä jo ehtinyt laittaa ilmoituksen netissä ilmoittautumisesta lähikouluun ja toisaalta nuo lasten innostukset nyt kuitenkin vaihtuu...

Vierailija

Jos tietokonepelia kaipaat, mun tytar oppi aakkoset ja paljon muutakin osoitteesta www,starfall.com. Ja viihtyy kylla sen parissa liiankin kanssa...

Vierailija

Vaikka lasten kiinnostukset tuossa iässä muuttuvat joka toinen päivä, innostus vieraaseen kieleen on ehdottomasti hyvä juttu, ja sitä kannattaa tukea!

Jos vaan saat järjestettyä, laita lapsesi englannin kerhoon ja mieti sitä kielikylpyluokkaa. Tuossa iässä lapset oppivat niin nopeasti, ja vieraan kielen osaamisesta ei ole koskaan haittaa.

Olisiko eskarilaisille jotain englanninkielen kielikylpykirjoja esim. eri koulukirjakustantajilla? Wsoy, Otava? Ne eivät varmaankaan ole niin kalliita kuin tuo Hooked on English, vaikka harkitsisin kyllä sen ostoa, jos kielikerhoon ei pääse.

Jo mainittu www.starfall.com on hyvä - asumme ulkomailla ja sitä on suositeltu täälläkin koulussa käytettäväksi harjoitteluun.

Kirjastoista varmasti löytyy kirjoja, "1000 sanaa englantia Aku Ankan kanssa" tms., niistäkin saisi ehkä sanastoa tueksi?

Vierailija

Lapsille suunnattuja kieliromppuja (en nyt muista nimiä) löytyy kirjastoista ja kirjakaupoista. Netissä on ainakin yksi ilmainen ohjelma:Mingoville.

Jos lapsi on noin kiinnostunut englannista, oletteko ajatelleet kielipainotteista koululuokkaa? Niihin ei välttämättä tarvitse olla taustalla edes englannin kielen kielikylpypäiväkotia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat