Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kylläpä taas on vaikeeta....mies sitten eilen tunnusti että katuu

Vierailija

avoliittoon muuttamista...

kun kuulemma ahdistaa,eikä saa olla ikinä illalla rauhassa kotona.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Eikö sitä voisi seurustella muuten? Miksi pitää lasten reviirille ottaa vieras mies, joka ei edes nauti heidän kanssaan saman katon alla asumisesta? Muuttakaa ihmeessä erilleen asuman, ei tuo suhde tule muuten kestämään.

Vierailija

TUntuu ihan oikeesti. Siitä huolimatta haluan olla näin.

Ja yhdessä yli kymmenen vuotta, ja naimisissa, ja lapsia.

Ja rakastan koko porukkaa.

Älä jää yhteen lauseeseen. Suhteellisuudentajua peliin,. JOskus tuntuu siltä aika monistakin ihmisistä.

Vierailija

Kaipaan silloin tällöin sinkkuaikaa, jolloin sai maata rauhassa sohvalla omine ajatuksineen. Onneksi mieskin tajuaa tämän ja vie välillä vapaaehtoisesti lapsia esim. viikonlopuksi mummolaan. Aivan kuten minä teen toisinaan.

Jokainen kaipaa yksinoloa!

Vierailija

Minun mieheni ei ole sanonut ääneen, muta tiedän että kaipaa varmasti rauhaa.

Pitää paljon lapsistani ja tulee heidän kanssaan loistavasti toimeen, mutta lapseni ovat todella vilkkaita ja äänekkäitä ja kaikilla menee joskus hermot, minullakin.

En nyt usko että omani katuu yhteen muuttoa, mutta varmasti kaipaa aikaa jolloin sai olla ihan rauhassa.

Tilanteessa missä lapset eivät kuitenkaan ole omia niiden käytös aivan varmasti ärsyttää ennemmän kuin jos olisivat omia.

Me keskustelimme tästä jo ennen yhteen muuttoa ja oli jo etukäteen tiedossa ettei aina suju kuin ruusuilla tanssiminen.

Vierailija

Tai siis heillä eka lapsi tehtiin yhdessä asuessa, sitten tuli avoero. Toinen pantiin alulle erillään asuen ja vauva ehti syntyäkin ennen kuin palattiin yhteen.

Kyllä sitä sattuu... tosin toki todennäköisempää on juuri, että lapset ovat jomman kumman tai molempien erikseen saamia (uusperhe)

Lainaus:

Lainaus:

onko lapsia, kenen lapsia? Melskaako lapset miehen jaloissa paljon? Kaipaa rauhaa?

Niin, jotenkin tuo sanamuoto "katuu avoliittoon muuttamistaan" kuulostaa siltä, että lapset ei ole tämän miehen. Eihän kukaan kai tee lapsia eri asunnoissa asuen ja vasta sitten muuta yhteen. Että sinänsä en ihmettele, ellei tyyppi ole hemmetin lapsirakas.

Vierailija

suutuspäissään vaan sanoi. Jos tykkäät miehestä niin keskustele rauhallisesti mikä miehen mielestä on vialla ja mitä mies toivois ja yritä mahdollisuuksien rajoissa muuttaa elämää miehelle millyttävämmäksi, antaa enemmän tilaa välillä niin mies jaksaa sitte paremmin lasten ja kotitöidenkin kans

Vierailija

ja lapsille vaikka viikonloppumatkan mummolaan, jolloin miehesi voisi olla ihan rauhassa? Voi kuulostaa tyhmältä, mutta asenne ratkaisee.

Minulla on perheeseen ja lapsiimme oikeinkin motivoitunut mies, mutta silti hänkin kyllä nauttii vaikkapa juuri viikonlopuista, jolloin olemme reissussa (ehkä kolme neljä kertaa vuodessa) - enkä pidä sitä lainkaan pahana. Hän on tarjonnut minulle samanlaisia yksinolonaikoja, mutta minä en satu kaipaamaan niitä. Ihmiset tarvitsevat erilaisia asioita.

Vierailija

jutelkaa mikä ahdistaa.

- Tuliko yhteenmuutto pian?

- kumman koti?

- kuinka kauan olette tunteneet?

- oliko mies perhe-elämässä mukana ennen yhteen muttoa

- ono jotain mitä salaa?

Vierailija

kyllä me kyläillään ym. silloin tällöin...usein sitä on vaan niin poikki töiden jälkeen ettei sitä mihinkään jaksa lähteä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat