Hei rumat ihmiset, onko teillä kynnys mennä kampaajalle tms?

Vierailija

Itselläni on naama kuin petolinnun perse ja hiukset ohuet värittömät.

On inhottava mennä kampaajalle, koskaan en ota mitään väriä, pelkkä leikkaus vaan. Aina on sama mallikin. Kukaan kampaaja ei ole edes mitään uutta ehdottanut ja on kynnys alkaa itse jotain ehdotteleen, kun ei tiedä mikä sopii. Ja muutenkaan en ole puhelias ihminen.

Enkä voi kuvitellakaan meneväni minnekään kauneushoitolaan. Kerran sain lahjakortin ja menin kasvohoitoon, mutta ärsytti kun kyseli mitä voiteita käytän. Kun en osaa käyttää mitään, en edes meikkaa...

Kommentit (9)

Vierailija

mutta se ei johdu ihmeemmin "rumuudestani", vaan siitä, että mua ärsyttää kaikki kampaajat, jotka hölöttää ja kyselee kaikkea mun elämästäni. Haluaisin vain olla rauhassa, lukea lehteä ja olla asiakkaana, hemmoteltavana, en missään ihme tentissä!

Kaikki kampaajat ovat olleet ns. samanlaisia hölöttäjiä ja uteliaita. Missä fiksut kampaajat, jotka kunnioittavat asiakkaansa yksityisyyttä!?

Vierailija

muista kuitenkin että ne kampaajat ja kosmetologit myyvät tuotteita kun niistä saa myyntiä, katetta ja firma pyörii paremmin.

Mene uuteen kampaamoon, jonka tiedät tekevän hyvää jälkeä. Varaa aikaa (ja rahaa) ja ilmoita että nyt tehdään sitten kunnon muutos. Kyllä se siitä sitten lähtee rullaamaan, Laita(tuta) kulmat kuntoon niin ilme kohentuu todella. Ja muista ryhti, antaa itsevarmuutta.

Sinä olet asiakas ei sinun tarvitrse itseäsi häpeillä, olet siellä asiakkaana jotta se kampaaja saisi leipää pöytäänsä.

Vierailija

nimittäin lastenhoito. En voi käydä niin säännöllisesti, että voisin pitää jotain ylläpitoa vaativaa kampausta.

Meikkaan kyllä mielelläni.

Vierailija

minunkin tukkani olisi kuin myyränhäntä, jos taitava kampaaja ei 5vk välein leikkaisi siihen kunnon mallia ja värjäisi kiiltoa. Naama alkaa jo roikkua, mutta kasvohoidoissa en ole käynyt kuin pari kertaa, en ole kokenut saavani siitä yhtään helpotusta huippuherkälle iholleni.

Vierailija

Mä en muuten ole ruma, mutta hiukset on tavallisestikin tosi ohuet, ja imetysaikana päälaki paistaa :-(

Kampaajat kyselee hiustenlähdöstä ja kauppaa kalliita erikoistuotteita, ja saavat mut pelkäämään kaljuuntumista vaikka tosiasiassa tilanne on stabiili ja hiustenlähtöä vain imetysaikana, jonka jälkeen kuontalo palautuu entiselleen.

Vierailija

Siksi vedänkin roolin päälle ennenkuin lähden ja pakotan kampaajan tekemään räväkämmän kampauksen kuin mitä hän tahtoisi. Muuten saan vaan erilaisista ruskean sävyistä tehdyn tätikampauksen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat