Hyi helvata, taas kaivoin nielurisojen kuopista TOSI pahanhajuista valkoista bakteeri tms

Vierailija

kakkaa.

Moni lääkäri on luullut että minulta on risat leikattu, kun ei kurkussa näy mitään (siis niitä isoja palloja molemmin puolin) mutta silti, vaikka ne ovat ihan minimaaliset, niissä on todella syviä kuoppia joihin kertyy tuota tosi pahan hajusta paskaa.

Voiko tuollaisia mitenkään leikata? Mitään sieltä ei varmaan pois voi ottaa (kun avaan suun niin näen koko kurkun) mutta voiko niitä jotenkin ommella kiinni ettei sinne mene tuota kakkaa?

tops-puikon laitoin sinne kuoppaan ja pyöräytin, kakkaa tuli pois, mutta ei todellakaan kaikki. Miten ne sais sieltä pois?

Kommentit (5)

Vierailija

aika kauan voin pyöritellä tops-puikkoa siellä ennenkuin tulee yökkörefleksi, tai niin kauan voin pyöritellä kun olen hengittämättä

Mulla näkyy nuo valkoiset tosi selvästi kun avaan suuni, näkyy muutenkin koko kurkku, joten lääkärissäkään eivät tarvitse sitä lastaa edes kun katsovat kurkkuun

Vierailija

Minne ihmeeseen te sen tops-puikon kurkkuun tungette kun minä en edes näe sinne asti josta tuon hajun kuvittelen tulevan..?

Ja mullakin nielurisat leikattu by the way.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat