Clomien käyttäjät

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen nyt syönyt ekaa kiertoa Clomeja. Kuinka pitkäksi/lyhyeksi kierto voi tulla kun yl. se on 32-36 pv. Olen tikuttanu ovista, mutt vielä ei ole tullu viivaa (kp 15 menossa). Söin niitä kp 3-7. Alavatsa on ollu kipee menkkojen loppumisesta lähtien, ei juurikaan muita oireita. Pahoinvointia aamulla ja illalla parina viime päivänä..epäilen ,että ovis ois ollu jo kp 7-10, mutta sittenhän raskautumisen saa unohtaa, koska munarakkulat ei oo kehittyneet..:(((( Kaipaisin kipeästi kokemuksia Clomeista, ihan kaikenlaisia..kiitos :))

Kommentit (2)

Vierailija

Itselläni nyt ensimmäiset clomit takana. Huhtikuussa tulee yritystä jo kolme vuotta täyteen (toivottavasti ei!). En tikutellut ovulaatiota, koska en halunnut steressata enempää asiasta. Mulle clomeista ei tullut mitään oireita. Nyt on itsellä menossa piinäpäivät. En tiiä yhtään kuinka pitkä mun kierto vois olla ku se on ollu niiiiin sekasin jo aika pitkään. Mulla on menossa kp 29 ja tekis mieli jo testailla onko lykästänyt. En kuitenkaan viitti ku oon niihinki testeihi hassannu jo aika paljon rahaa :/ Odotukset on tosi korkeella ja kuume on sietämätön, voi vitsit mää haluun jo sen vauvan!

Vierailija

Mulla clomit ei ole lyhentäneet kiertoa. Ne on silti toimineet hyvin: 10v.- clomikaksoset (+primolut/ tärppi ekasta kierrosta) ja 2v. tyttö; tärppi tokasta kierrosta. Kuopuksesta ovis oli tapahtunut vasta kp30 jälkeen(!!), ja gyne oli sitä mieltä, että se ei ollut edes clomien aikaansaannosta, kun niin myöhään tuli. Siinä kierrossa oli tupla-annos, kun yhden tabun annos ei ainakaan saanut ovista aikaan. Mulla on kierrot ilman lääkkeitä 33-42, keskimäärin 38 päivää, ja tikuttamalla olen joskus oviksen bongannut, mutta vasta kp18 jälkeen.

NYt odottelen terolutin jälkeen vuotoa, mutta ei vaan kuulu. Ärsyttää niin paljon, kun haluaisin päästä aloittamaa clomit..Tein r-testinkin, mut negaahan se näytti- tietysti.

Plussaonnea teille molemmille!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat