G: millä rv liikkeet tuntuivat tokassa raskaudessa?

Vierailija

Eli siis toisessa raskaudessa.

Kommentit (15)

Vierailija

niin luultavasti myös lapsen liikkeet tuntuu aikaisemmin kuin muilla. Onneksi tiedän itse, mitä tunnen, mitä en. Taidat olla kateellinen , joka näin sanoit:

Lainaus:

Lainaus:

Jepjep, fyysisestikin mahdotonta. Mutta kiva kun ilma kiertää, eikös

Lainaus:

Lainaus:

rv 13 lähtien päivittäin

Vierailija

niin mun kaveri tunsi tokassa rv11. epäile ensi ilmaa mutta testas sitten ultrassa (onneksi oli kiva ja huumoritajuinen lääkäri). kaveri ei nähnyt ruutua ja sano aina kun tunsi liikkeen ja vauva ultran mukaan liikkui juuri sillo...

Vierailija

Lainaus:

niin luultavasti myös lapsen liikkeet tuntuu aikaisemmin kuin muilla. Onneksi tiedän itse, mitä tunnen, mitä en. Taidat olla kateellinen , joka näin sanoit:

Lainaus:

Lainaus:

Jepjep, fyysisestikin mahdotonta. Mutta kiva kun ilma kiertää, eikös

Lainaus:

Lainaus:

rv 13 lähtien päivittäin

Mutta siltikään ei ole käynytkään mielessäni että luulisin ilmakuplia vauvan liikkeiksi. Mistäköhän kadehtisin? Olen tässä itsekin virnuillut että miten jo rv 5 voi tuntua siltä että vauva möyrii... Mutta saahan sitä kuvitella, ei sitä kukaan kiellä.

t: neljäs tulossa, rv 11

Vierailija

Lainaus:

niin mun kaveri tunsi tokassa rv11. epäile ensi ilmaa mutta testas sitten ultrassa (onneksi oli kiva ja huumoritajuinen lääkäri). kaveri ei nähnyt ruutua ja sano aina kun tunsi liikkeen ja vauva ultran mukaan liikkui juuri sillo...

Vierailija

tokalla rv 18 ja kolmannella rv 20 (istukka etuseinässä).

Olne tuntenut liikkeet vasta kun ne on kunnon potkuja, mitään kuplimisia en oo liikkeiks laskenu.

Vierailija

Lainaus:

Okei, toi ei ollut totta mutta silti :P

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat